דיגיטל וטק

בקרוב: גוגל תאפשר לכם לדעת אם המידע שלכם דלף לרשת האפלה

גוגל הודיעה כי תפסיק את שירות ה-VPN של Google One, אך תאפשר לכל המשתמשים לדעת אם המידע האישי שלהם נמצא ברשת האפלה. הדוחות יישארו זמינים בחינם ויספרו למשתמשים אם המידע שלהם נחשף. איך זה ישפיע על המידע שלכם?
רפאל בן זקרי | 
חיפוש גוגל (צילום Shutterstock)

גוגל הודיעה כי תפסיק את שירות ה-VPN של Google One בהמשך השנה, כפי שהכריזה באפריל 2024. בעוד שחלק מהפונקציות יופסקו לחלוטין, הדוחות על הרשת האפלה יישארו זמינים בחינם לכל משתמשי גוגל.

שירות Google One הוא שירות מנויים הכולל אחסון בענן, גישה לתכונות של Google Photos ואפילו תוכנות בינה מלאכותית בתוספת תשלום. עם זאת, החברה הודיעה באפריל כי שתי תכונות של Google One יופסקו: שירות ה-VPN ומשלוח חינם להדפסות של Google Photos. כעת, חלק מהפונקציות של Google One VPN יינתנו בחינם לכל המשתמשים.
גוגל הודיעה בעבר כי אנשים לא השתמשו מספיק בשירות ה-VPN של Google One, ולכן היא תתמקד בתכונות אחרות שהן יותר מבוקשות. במקום זאת, החברה ממשיכה להציע את שירות ה-Pixel VPN שהובטח למשך חמש שנים עם רכישת מכשירי Pixel אחרונים. משתמשים יכולים גם לפנות לשירותי VPN של צד שלישי.
הדוחות על הרשת האפלה, אשר מספקים למנויים תובנות לגבי פרטי החשבון שלהם ומידע אישי, אם נחשפו, ימשיכו להיות זמינים לאחר סגירת שירות ה-VPN של Google One. תכונה זו תהיה זמינה לכל המשתמשים עם חשבון גוגל צרכני החל מסוף יולי, ותשתלב עם תכונת "תוצאות עליך" (Results about you) כדי לעזור למשתמשים להגן על נוכחותם המקוונת.
 


"תוצאות עליך" היא תכונה קיימת של גוגל המסייעת בניהול המידע האישי המופיע בתוצאות חיפוש. ניתן להזין את השם, הכתובת, מספר הטלפון ומזהים אישיים נוספים, וגוגל תראה לכם מה נמצא ברשת לגביכם. ניתן אף לבקש הסרה של תוצאות שאינן רצויות, אם הן מופיעות באתר מפוקפק וללא הסכמתכם.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה