דיגיטל וטק

שדרוג חדש ל-Google Photos: זה השינוי שתראו באפליקציה

אפליקציית התמונות Google Photos מעדכנת את מיקום התיקיה הנעולה למקום בולט בכרטיסיית הספרייה, מה שמקל על הגישה לתמונות פרטיות. איך השינוי משפיע על הנוחות והפרטיות שלכם? כל הפרטים
רפאל בן זקרי | 
Google Photos (צילום Shutterstock)
אפליקציית התמונות Google Photos מציגה שינוי משמעותי באופן שבו משתמשים ניגשים לתיקיה הנעולה במכשירי אנדרואיד ו-iOS. קודם לכן, התיקיה הנעולה הייתה מוסתרת תחת הלשונית "כלים", מה שדרש מספר לחיצות כדי להגיע אליה. כעת, היא מוצגת בצורה בולטת בכרטיסיית הספרייה, לצד המועדפים, הארכיון והאשפה.
העדכון נועד לספק גישה מהירה ונוחה יותר לתיקיה הנעולה, שבה משתמשים שומרים תמונות וסרטונים פרטיים. בגרסת האינטרנט של Google Photos, התיקיה הנעולה כבר הייתה נגישה, והשינוי הזה מיישר קו גם עבור אפליקציות המובייל.
המיקום הקודם של התיקיה הנעולה, עמוק בתוך מדור הכלים, הפך את קיומה לפחות בולט, מה שיכול להיחשב כיתרון עבור משתמשים שמודעים לפרטיותם. עם זאת, נראה כי גוגל נותנת עדיפות לנוחות הגישה עם העדכון הזה, בהתאם לעיצוב של גרסת האינטרנט. כעת, כשהתיקיה הנעולה נגישה בקלות, משתמשים יכולים לאחסן ולהחזיר את המדיה הפרטית שלהם במהירות, ללא צורך בניווט דרך מספר תפריטים.
בנוסף להזזת התיקיה הנעולה, Google Photos גם מציגה ארגון מחדש עבור מדור הכלים על ידי העברת תכונות רבות ללוח ה-"פלוס". זה כולל אפשרויות כמו יצירת אלבומים חדשים, קיצורי דרך לשיתוף עם שותף וייבוא תמונות ממקורות אחרים. ארגון זה מייעל את ממשק האפליקציה, מה שמקל על המשתמשים למצוא ולהשתמש בתכונות שונות שהיו קשות למציאה או מסורבלות לשימוש.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה