דיגיטל וטק

סמסונג במהלך באולימפיאדה: מבט מקרוב על הרגעים המרגשים

Samsung, יצרנית הטלפון הרשמי של האולימפיאדה ושותפה של הוועד האולימפי והפאראלימפי בתחום המחשוב, תרתום את טכנולוגיית המובייל המתקדמת שלה, ובשילוב עם קישוריות 5G תעניק לצופים מבט מקרוב על רגעי התחרות
מערכת ice | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
Samsung Electronics Co. Ltd, שותפה של הוועד האולימפי והפאראלימפי העולמי, הכריזה היום על כוונתה לחולל מהפך בחוויית השידור האולימפי של משחקי פריז 2024. מדובר ביוזמה משותפת עם הוועד האולימפי הבינלאומי וחברת השידור האולימפית. צילומים חדשים באיכות שלא נראתה עד כה יצולמו וישודרו במכשירי Samsung Galaxy S24 Ultra שיזכו למלא תפקיד מרכזי בטקס הפתיחה ההיסטורי על נהר הסן ובתחרויות השייט האולימפיות.
Samsung, יצרנית הטלפון הרשמי של האולימפיאדה ושותפה של הוועד האולימפי והפאראלימפי בתחום המחשוב, תרתום את טכנולוגיית המובייל המתקדמת שלה, ובשילוב עם קישוריות 5G תעניק לצופים מבט מקרוב על רגעי התחרות החגיגיים והמרגשים. שידורים אלה, הנשענים על הטכנולוגיות המתקדמות של Samsung Galaxy, יסייעו במימוש ההבטחה של אולימפיאדת פריז 2024: לקיים את המשחקים הכי פתוחים עד כה, ובנוסף גם יגייסו את מורשת החדשנות של Samsung לתמיכה במשחקים האולימפיים והפאראלימפיים.
כדי להביא את הצופים בבית היישר למרכז הענייניים ולאפשר להם הצצה אינטימית לתחושות של הספורטאים באירוע החד-פעמי והמרגש הזה, תתקין Samsung יותר מ-200 מכשירי Galaxy S24 Ultra בחרטום ובצידי סירות המשלחת, 85 במספר, שישיטו את הספורטאים לטקס הפתיחה. צילומי ה-HDR האיכותיים שיצולמו במכשירי Galaxy S24 Ultra ישותפו ויוזרמו אל הצופים ברשת 5G פרטית של חברת Orange, ספקית הסלולר הרשמית של משחקי פריז 2024 בצרפת. Orange תתקין לאורך הסן יותר מעשר אנטנות 5G ותיצור את רשת ה-5G העצמאית הראשונה בצרפת בשיתוף פעולה חלוצי שנועד להבטיח קישוריות 5G חלקה וחוויית צפייה מרהיבה לאוהדים בכל העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה