דיגיטל וטק

יוטיוב מחדדת את הכללים: אלו ההגבלות החדשות

יוטיוב מעדכנת את מדיניותה ומציבה הנחיות מחמירות יותר לתכנים הקשורים לנשק, כחלק ממאמציה לשיפור בטיחות המשתמשים. החל מה-18 ביוני 2024, גישה לסרטונים על נשק ביתי תוגבל למבוגרים בלבד ותיאסר הצגת דרכים להסרת התקני בטיחות
רפאל בן זקרי |  1
יוטיוב (צילום pixabay)
בעוד שאינסטגרם עובדת על פי'צר שיחסום את הגלילה בפיד, יוטיוב מציגה הנחיות מחמירות חדשות כדי לשמור על הפלטפורמה נקייה מתכנים רגישים או בלתי חוקיים עם החמרת הכללים בנוגע לתכנים הקשורים לנשק.
החל מה-18 ביוני 2024, יוטיוב תתחיל להגביל את הגישה לסרטונים העוסקים בנשק ביתי למבוגרים בני 18 ומעלה בלבד, ותאסור לחלוטין סרטונים המדגימים כיצד להסיר התקני בטיחות מנשק. הפרות חוזרות של המדיניות החדשה עלולות להוביל לסגירת ערוץ היוטיוב שיפר את הכלל החדש.
דובר יוטיוב, חאבייר הרננדס, ציין בהצהרה ל-Engadget: "העדכונים למדיניות הנשק שלנו הם חלק מהמאמצים המתמשכים לשמור על מדיניות שמשקפת את המצב הנוכחי של התוכן ביוטיוב. למשל, הדפסה בתלת-ממד הפכה לזמינה יותר בשנים האחרונות ולכן אנו מרחיבים את ההגבלות על תוכן העוסק בנשק ביתי."
השינויים הקרובים מתבססים על מדיניות הנשק הקיימת של יוטיוב, שאוסרת על סרטונים המלמדים כיצד לייצר נשק, ומגבילה סרטונים - שבהם רואים ירי מכלי נשק - לצפייה על ידי מבוגרים בלבד. לאחר כניסת המדיניות המעודכנת לתוקף, מי שיפר אותה יקבל אזהרות והתוכן שלו יוסר, כאשר הפרות חוזרות ונשנות עלולות להוביל לסגירת הערוץ.
הצעד הזה של יוטיוב מגיע ברקע הצעדים שלה נגד חוסמי הפרסומות שמתקינים משתמשים שונים כדי לחמוק מצפייה בפרסומות שמשלבת הפלטפורמה בסרטונים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הנה רעיון ליו טיוב ולעוד אתרים!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם כבר אתה מתכוון לראות סרט בפלפון,אז לפחות להגדיל את המסך. כי לא יכול להיות שרואים סרט או שיר, והמסך לא נפתח למקסימום!!!!
    סגור