שיווק ופרסום
יהודה בארקן חוזר לחיים: כוכב "חגיגה בסנוקר" יופיע בקמפיין ראשון מסוגו
רשת ההמבורגרים המפורסמת משיקה קמפיין תקדימי ובו השחקן יהודה בארקן "חוזר לחיים" באמצעות בינה מלאכותית. צפו בפוסטר

לכבוד יום העצמאות וחגיגות 50 שנה לסרט "חגיגה בסנוקר" - רשת בורגרס בר משיקה קמפיין ראשון מסוגו.
במסגרת הקמפיין השחקן יהודה בארקן "חוזר לחיים" באמצעות פוסטר מיוחד שעוצב ב-AI על ידי ישי רזיאל. מדובר בקמפיין ראשון מסוגו בישראל עבור חברה מסחרית.

(עיצוב: ישי רזיאל)
בקיץ האחרון בוצע מהלך ראשון מסוגו גם כן, כאשר באמצעות הבינה המלאכותית זוהר ארגוב שב לבמה בהולוגרמה.
האווטאר של זהר ארגוב נוצר בטכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית, בתהליך טכנולוגי מורכב המשלב מידול קולי וויזואלי אשר משחזר באופן מדויק את תנועות גופו והבעות פניו של זהר ארגוב. הטכנולוגיה הוויזואלית נוצרה על ידי B.Y הפקות, וחברת Session42 יצרה את המודל הקולי.
עוד ב-
מדובר בפעם הראשונה בישראל שבה נעשה שימוש בטכנולוגיית AI להפקה מוזיקלית חיה. Session42 השתמשה בפלטפורמה החדשנית שלה HitCraft להפקת חלקים מהמוזיקה, כאשר המפיק המוזיקלי טל פורר שילב בין הפקות מסורתיות ומבוססות AI ליצירת תמהיל ייחודי. B.Y הפקות אחראית על היצירה החזותית והחוויה האימרסיבית ויחד הם חברו ל"פרויקט של רביבו" להופעה המשלבת בין אמנים חיים ובין אוואטר אשר תעניק לקהל חוויה ייחודית ומעצימה שטרם נראתה בישראל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.מאכזבנויה 04/2025/08הגב לתגובה זו0 0לא הבנתי למה מפרסמים על חשבונוסגור
-
1.מזעזעיוסי 04/2025/08הגב לתגובה זו0 0שימוש ציני בקלאסיקה ישראליתסגור