דיגיטל וטק

טלגרם משתדרגת: אלו הפיצ'רים החדשים שמגיעים לרשת החברתית

שירות המסרים המידיים טלגרם משתדרג עם עדכון חדש הכולל שיפורים וחידושים שונים כולל אפקטים מונפשים להודעות, חיפוש האשטאג חוצה פלטפורמות מערוצים פופולריים, כותרות מעל תמונות, ועוד
רפאל בן זקרי | 
טלגרם (צילום vecteezy, pixabay)
לאחר שהחלה לעשות סוף לתוכן הפיראטי, טלגרם, אפליקציית המסרים הפופולרית, השיקה עדכון חדש הכולל מספר שיפורים ושינויים חדשים שנועדו לשפר את חוויית הצ'אט, עם אופציה להוספת אפקטים מונפשים על הודעות.
האפקטים החדשים להודעות יאפשרו לכם להוסיף להודעות אנימציות מגניבות כמו לבבות, להבות ועוד, שיופעלו עם פתיחת ההודעה. מנויי טלגרם פרימיום ייהנו ממגוון רחב יותר, בעוד שמשתמשים רגילים יוכלו להשתמש בעד שישה אפקטים.
שיפור נוסף שמגיע לטלגרם הוא האפשרות למקם כותרות מעל תמונות וסרטונים, מה ששימושי במיוחד עבור ממים ותוכן חזותי שדורש הסבר. בנוסף, לחיצה על מספר טלפון תציג עכשיו תפריט נוח עם אפשרויות לשלוח הודעה, לבצע שיחה או להוסיף את המספר לאנשי הקשר.
החל מעתה, הקשה על האשטאג תציג הודעות רלוונטיות לא רק מהצ'אטים שלכם אלא גם מערוצים ציבוריים גדולים. כך תוכלו לגלות נושאים טרנדיים ולהתחבר לקהילות רחבות יותר. משתמשי טלגרם במחשבי מקבוק ייהנו גם משיחות וידאו משופרות עם רקעים דינמיים ואנימציות חדשות, עם ניצול משאבים מינימלי מהמחשב.
העדכון של טלגרם, שזמין בחנויות האפליקציות, מציע מגוון רחב של תכונות עבור העדפות משתמש שונות, ומשפר את הפונקציונליות ואת המראה של האפליקציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה