דיגיטל וטק

הסוף לתוכן פיראטי? טלגרם בשיתוף פעולה עם הרשויות

שר החוץ המלזי, פחמי פאדזיל משתף כי הגיע לכדי הסכם עם טלגרם במסגרתו החברה הסכימה לעבוד יחד עם רשויות החוק במדינה על מנת למגר את תופעת התוכן הפיראטי שקיים בכמויות רבות בפלטפורמה. פאדלי חידד כי הדבר ייקח עוד זמן
מערכת ice | 
טלגרם (צילום freepik, pexels)
לאחר אירועי ה-7 באוקטובר, אפליקציית המסרים המידיים, טלגרם, הפכה לפופולארית בקרב הקהל הישראלי כאשר אפשרה העברת מסרים ועדכונים לא מצונזרים. בעולם, הפלטפורמה מזוהה בעיקר עם תכנים פיראטיים כאשר זו לא פועלת להגבלתם או להסרתם. 
לפי פרסומים בתקשורת המלזית, שר החוץ, פחמי פאדזיל שיתף כי חברת טלגרם הסכימה לשתף פעולה עם רשויות החוק במלזיה על מנת למגר את תופעת התכנים הפיראטיים ולשמור על זכויות היוצרים. המהלך קורה לאחר שתי פגישות שהתקיימו בין פאדזיל למנכ"ל ומייסד טלגרם, פאבל דורוב כאשר הראשונה התרחשה בדובאי במרץ האחרון.
פאדיל ביקש לחדד כי אמנם המאורע הוא תקדימי, יכול לקחת עוד זמן עד שיגיע לידי ביצוע בפועל היות וחברת המסרים המידיים לא רשומה עדיין במלזיה. חברת טלגרם מצידה לא הגיבה עוד לדיווחים. במידה ויאושר, המהלך יפתח צוהר לשינוי מדיניות התוכן של טלגרם גם במדינות אחרות.
אירוע זה מגיע על רקע סנקציות אותם הטילה לאחרונה מחלקת האוצר של ארצות הברית על חברה רוסית העוסקת בפיתוח מזלט"ים אשר השתמשה בטלגרם על מנת לגייס תרומות במטבעות קריפטו למען המשך קיומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה