דיגיטל וטק

נטפליקס שוברת את השוק? אלו השידורים שהיא רוצה לקנות

נטפליקס עושה צעד גדול לעולם הספורט בשידור חי בסטרימינג, עם הקרב המסקרן בין המתאגרף האגדי מייק טייסון לכוכב המדיה החברתית שהפך ללוחם ג'ייק פול ביולי הקרוב. אבל המעבר הנועז ביותר שלה לספורט עשוי להיות רכישת הזכויות להזרים בלעדי של שני משחקי NFL בחג המולד בעונה הבאה
מערכת ice |  1
נטפליקס (צילום shutterstock)
בעולם התחרותי סטרימינג השידורים החיים בספורט, נטפליקס עושה צעד נוסף בדרך להשתלטות על הזירה מול המתחרות הגדולות שלה. כבר ביולי תשדר ענקית המדיה את קרב האגרוף שמרתק את העולם בין הלוחם האגדי מייק טייסון לאושיית המדיה החברתית שהפך למתאגרף ג'ייק פול, הצעיר מטייסון ב-30 שנה.
זה יהיה הקרב המקצועי הראשון של טייסון מזה 19 שנים - בנטפליקס הבינו את גודל השעה והעניין הענק סביב האירוע, לא רק לצופים, אלא למפרסמים. פרסום הוא אחד מזרמי ההכנסות החדשים והחשובים ביותר של נטפליקס, והחברה אמרה במכתב לבעלי המניות באפריל שהיא מנסה להגדיל את הפרסומות ולהפוך אותן ל"תורמים משמעותיים יותר" לעסקים.

נטפליקס עשתה כבר צעד לחיזוק ההשקעה שלה בספורט חי, ובידלה את המיזמים שלה בתחום - כמו עסקת הבלעדיות של יותר מ-5 מיליארד דולר עם WWE כ"בידור ספורט" שתשדר בפלטפורמה שלה.  נטפליקס אירחה עוד כמה אירועי ספורט חיים חד-פעמיים בשילוב עם סדרות דוקומנטריות. 
אבל נטפליקס תוכל בקרוב לעשות את הצעד הנועז ביותר שלה בתחום הספורט עד כה: לרכוש את הזכויות לשידור בלעדי של שני משחקי NFL בחג המולד בעונה הבאה, לפי דיווח בארה"ב. נכון לינואר 2024, בשכבה הנתמכת בפרסומות של נטפליקס היו יותר מ-23 מיליון משתמשים פעילים חודשיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נטפליקס
    מרסל אלון 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשלון כישלון ענק כבר שנים רבות שאין שום רענון בחברת הסרטים הכל ישן ישן סרטים בני 30 וארבעים שנה שעמום ענק יצאתי מנטפליקס התחברתי לדיסני יותר גרוע בדיסני אין כלום וכלום אולי למי שיש ילדים קטנים ממש שעמוםענק
    סגור