טלוויזיה

HOT חוגגת הישג: זו הדרמה הקומית שנמכרה לרשת הסטרימינג +CANAL

חברת HOT מודיעה כי סדרת הדרמה "ילדות סכסכניות", נמכרה לרשת הסטרימינג +CANAL. סדרת הדרמה הקומית תשודר תחת הקטגוריה המוקדשת לקהילה הלהט"בית
מערכת ice | 
ילדות סכסכניות הוט (צילום יחצ)
סדרת הדרמה "ילדות סכסכניות" של HOT בהפקת יואב גרוס, חוגגת הישג משמעותי לאחר שזו נמכרה לרשת הסטרימינג המוכרת +CANAL. על פי חברת "הוט", סדרת הדרמה הקומית תשודר תחת קטגוריה שמוקדשת לתכני הקהילה הלהט"בית.
הסדרה שכוללת ליהוקים מוצלחים של השחקניות מיה לנדסמן (כוכבת הסדרה "המפקדת") ועינת הולנד, הינה פרי יצירתן של התסריטאית שיר ראובן והבמאית טליה לביא. הסדרה מספרת על שתי נשים בשנות העשרים לחייהן, שעוברות לגור בדירת שותפים קטנה ומסריחה בתל אביב והופכות למשפחה.
סיפורן של שתי הנשים מציג את האתגרים רהבים העומדים בדרכן, על החברות המרגשת והמשעשעת של השתיים ועל ההבדלים המהותיים ביניהן. כזכור, בחודש ספטמבר האחרון דווח כי סדרת הדרמה "ילדות סכסכניות" של HOT, נבחרה מתוך סדרות רבות מרחיב העולם לייצג את ישראל בפסטיבל CANNESERIES.
לצד השחקניות מיה לנדסמן (כוכבת הסדרה "המפקדת") ועינת הולנד, שיחקו בסדרת הדרמה הקומית השחקניות חנה לסלאו, טלי שרון וניב סולטן. מלבדן, השתתפו בסדרת הדרמה הקומית "ילדות סכסכניות", השחקנים רבקה מיכאלי, שולי רנד, שרה פון שוורצה, ענבר דנון ופלורנס בלוך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה