דיגיטל וטק

המתחרה של וואטסאפ בעדכון ענק: מה חדש בטלגרם?

טלגרם הוציאה עדכון מפתיע ובו תכונה אחת שהיתה זמינה בוואטסאפ עוד קודם ושדרוגים רבים אחרים שמשתמשי וואטסאפ יכולים כרגע רק לחלום עליהם
יאיר מור |  2
טלגרם (צילום vecteezy, pixabay)
טלגרם, המתחרה הגדולה ביותר של אפליקציות התקשורת מבית מטא (וואטסאפ ופייסבוק מסנג'ר), השיקה אתמול (שבת) עדכון מפתיע למדי, שכן למרות שלא מדובר בגרסה עם מספר חדש (המספר שלה במערכות ההפעלה אנדרואיד, iOS ומק הוא 8.7, וב-Windows 3.7, לעומת הגרסאות הרגילות שיוצאות בערך בתחילת כל חודש וצפויות להיות 9 ו-4 בעדכון הקרוב עוד כשבועיים), הוא כולל מספר אדיר של חידושים.
החידוש הבולט ביותר, ולמעשה הראשון זה זמן רב שטלגרם משיקה באיחור אחרי וואטסאפ, הוא הודעות נעלמות: זה לא שלטלגרם לא היתה אפשרות לצ'ט שבו ההודעות נמחקות מעצמן אחרי פרק זמן מסוים, אלא שעד עתה היא עשתה זו בשיטה דומה למסנג'ר של פייסבוק – כלומר בצ'ט נפרד לכל אישר קשר, כך שהודעות שרציתם שתימחקנה הייתם צריכים לשלוח בצ'ט ייעודי. כעת, ניתן להפעיל ולכבות את מחיקת ההודעות האוטומטית בכל צ'ט קיים במקום לפתוח צ'ט חדש, ולבחור בין אפשרויות מחיקה אחרי שעה, שעתיים וכו' עד יום אחד, אחר כך יומיים עד שישה ימים, אחר כך שבוע עד ארבעה שבועות, לאחר מכן חודש עד 6 חודשים והאפשרות האחרונה היא מחיקה של הודעות אחרי שנה.
אפשרות מעניינת אחרת היא השתקת התראות משיחה מסוימת למשך זמן מותאם אישית – כלומר, במקום לבחור בין שעות לימים, אפשר לבחור גם מספר ימים וגם מספר שעות, כך שלמשל ההודעות משיחה עם הבוס יושתקו מיום חמישי בערב עד יום ראשון בבוקר (יומיים וחצי בערך).
האפליקציה גם מאפשר כעת לשמור כל צליל של פחות מ-5 שניות ו-300 קילו-בייט שהתקבל דרכה או שמור על המכשיר כצליל התראה מותאם אישית לכל ההודעות הנכנסות בטלגרם או רק לצ'ט מסוים.
שיפורים אחרים כוללים הצגה של תגובות בהודעות שהועברו מצ'טים אחרים, הוספה של אוקראינית לשפות התרגום האוטומטי באייפון ושיפור של איכות התרגום, שיפור של חלוניות וידאו צפות באנדרואיד לצפייה בסרטון שהתקבל משיחה אחת תוך כדי מעבר לשיחות אחרות, והוספה של אימוג'י מונפשים של מאכלים רבים, ביניהם צ'יפס, פופקורן, פיצה והמבורגר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סעח
    סעח 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השיטות לשטיפת מוח https://sites.google.com/site/adoomazx/sicoom
    סגור
  • 1.
    טלגרם אפליקציית המסרים הטובה בעולם
    גל 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוקפת את וואטצאפ בסיבוב, מהירה מתקדמת נוחה לא כל כך ברור לי למה כולם עדיין מתעקשים להישאר בווטצאפ.
    סגור