תרבות ופנאי

קן יוצא להגנת ברבי? "להגיד שאני מאוכזב זה יהיה בלשון המעטה"

לאחר שכוכבת הסרט "ברבי" מרגו רובי והבמאית גרטה גרווציג "זכו" להתעלמות מצוות האקדמיה של פרס האוסקר, השחקן המוכר ראיין גוסלינג יוצא להגנתן: "להגיד שאני מאוכזב שהן לא קיבלו מועמדות בקטגוריות שלהן זה יהיה בלשון המעטה"

מערכת ice | 
הסרט "ברבי" (צילום מתוך נסרט)
הסרט המדובר "ברבי", אשר כלל בין היתר את השחקנים ההוליוודיים ראיין גוסלינג ומרגו רובי, זכה לרעש רב בעולם הקולנוע האמריקאי. הסרט שתקציבו נע בין 128-145 אלף שקלים והכנסותיו שהסתכמו בלמעלה ממיליארד דולר, עלה לכותרות בכלי התקשורת הזרים בשל הדיווח כי כוכב הסרט ראיין גוסלינג זועם על צוות האקדמיה של פרס האוסקר.
על פי הדיווח של "וראייטי", לאחר שנודע כי השחקנית מרגו רובי לא נבחרה כמועמדת לפרס האוסקר בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר וכי במאית הסרט גרטה גרווציג לא נבחרה כמועמדת בקטגוריית הבימוי, כוכב הסרט המגלם את הבובה קן, יצא נגד התעלמות האקדמיה.
 

בעקבות כך, גולסינג ציין כי "אין קן בלי ברבי, ואין סרט בלי גרטה גרוויג ומרגו רובי - שתי הנשים שאחראיות יותר מכולם על הסרט הזה שעשה היסטוריה ונחגג בכל רחבי העולם". עוד הוסיף הכוכב ההוליוודי, כי ללא השתתפות הבמאית גרווציג והשחקנית רובי, הסרט ברבי לא היה נחשב למצליח: "הסרט לא היה זוכה להכרה ללא הכישרון, החוצפה והגאונות שלהן".
עוד הוסיף גוסלינג: "להגיד שאני מאוכזב שהן לא קיבלו מועמדות בקטגוריות שלהן זה יהיה בלשון המעטה. כנגד כל הסיכויים, עם זוג בובות חסרות נשמה ובלבוש דל, הן הצליחו להצחיק אותנו, לשבור לנו את הלב, ולעשות היסטוריה. העבודה שלהן צריכה לקבל הכרה יחד עם שאר המתמודדים הראויים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה