תרבות ופנאי

ברבי ניצחה את באטמן: זה הסכום המדהים שגרף הסרט

הסרט "ברבי" הגיע להכנסות של 537 מיליון דולר בארה"ב בלבד - מה שהופך אותו לסרט הרווחי ביותר של האחים וורנר דיסקברי ב-100 השנים האחרונות. השיאן הקודם: "האביר האפל" של באטמן, שהניב 536 מיליון דולר ב-2008
מערכת ice | 
ברבי (צילום מסך מתוך הסרט)
הסרט ברבי שובר שיאים בארה"ב והגיע אתמול (שלישי) להכנסות של 537 מיליון דולר, מה שהפך אותו לסרט המקומי הרווחי ביותר של Warner Bros. Discovery ב-100 השנים האחרונות. בכך עקף את הסרט "האביר האפל" של כריסטופר נולאן מסדרת באטמן, שהכניס 536 מיליון דולר ב-2008.
שיתוף הפעולה הוורוד בין יוצרת הסרט גרטה גרוויג, מאטל והאחים וורנר גרף יותר מ-1.2 מיליארד דולר בקופות העולמיות מאז יציאתו לאקרנים ב-21 ביולי. לפי CNBC, זהו הסרט הראשון של מיליארד דולר עבור האחים וורנר דיסקברי, התוצאה של מיזוג וורנר מדיה ודיסקבר ב-2022, ורק הסרט השני שיצא ב-2023 שעשה זאת, אחרי "האחים סופר מריו" שהגיע ל-1.3 מיליארד דולר מאז הקרנת הבכורה שלו באפריל.

ההצלחה של "ברבי" מגיעה בתקופה שבה סרטים עתירי תקציב התקשו להתחבר לקהל הצופים בסרטים. לצד הסרט האחרון של נולאן "אופנהיימר", שהכניס יותר מ-250 מיליון דולר בארה"ב, "ברבי" מוכיח שצופי הקולנוע עדיין מחפשים סרטי איכות.
הסרט בכיכובה של מרגו רובי מוביל בקופות מאז הופעת הבכורה שלו והוא בדרך להיות הסרט הרווחי ביותר של השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה