תרבות ופנאי

מרגו רובי חוגגת: הסכום הענק שתרוויח השחקנית על "ברבי"

השחקנית האוסטרלית שמגלמת את דמותה של ברבי, תשלשל לכיסה 50 מיליון דולר, אבל זה עוד לפני הבונוסים הנכבדים שיתווספו לכך, לאור ההצלחה המסחרית החסרת תקדים של הסרט
מערכת ice | 
ברבי (צילום מסך מתוך הסרט)
הסרט "ברבי" מעורר דיונים רבים לגבי נושא הפמיניזם בעלילתו. יש כאלה שיגידו כי מדובר בהעצמת נשים שאין כדוגמתה, מצד שני יש כאלה הטוענים לנרטיב של שנאת גברים. כך או כך, עם המספרים אי אפשר להתווכח ובחודש שהיצירה הזו מוקרנת ברחבי העולם - היא השיגה הצלחה מסחרית מרשימה ביותר.
הסרט, שבוים על ידי גרטה גרוויג, גרף עד כה כ-1.18 מיליארד דולר, מה שמהווה שיא עבור יצירה קולנועית אותה ביימה אישה - נתון פמיניסטי ללא ספק. על פי המגזין Variety, השחקנית האוסטרלית מרגו רובי, שמגלמת את דמותה של ברבי, תשלשל לכיסה 50 מיליון דולר, אבל זה עוד לפני הבונוסים הנכבדים שיתווספו לכך, לאור ההצלחה המסחרית החסרת תקדים של הסרט.
עניין הבונוסים נכון גם לגבי גרוויג ומה עם ראיין גוסלינג, שמגלם את קן? הסכום שהשחקן הקנדי צפוי להרוויח עדיין לא נחשף ומעניין יהיה לראות בהמשך כיצד השכר שלו משתווה לזה של רובי. למי שעדיין לא צפה, "ברבי" מגלם את סיפורם של הבובות שיצאו למסע בעולם האמיתי, בעקבות המשבר הקיומי שחווה ברבי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה