תרבות ופנאי

צפו: ההופעה של שלומי שבת בבארי שלא השאירה אף עין יבשה

בימים אלו, מופיע הזמר שלומי שבת ביישובי העוטף שספגו פגיעה קשה באירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר. בהופעה שערך לאחרונה בפני עובדי בית הדפוס של בארי, הקדיש שלומי שבת שיר לרבש"צ שנפל בהגנה על הקיבוץ
מערכת ice | 
שלומי שבת (צילום בועז ארד)

בימים אלו, אמנים ומשפיענים רבים נרתמים למאמץ המלחמתי ופועלים להעלאת המורל בקרב אזרחי ישראל החל מהופעות לחיילי צה"ל, למשפחות החטופים ועד לתושבי העוטף. לאחרונה, הזמר שלומי שבת הגיע להופיע בפני עובדי בית הדפוס של קיבוץ בארי בעוטף עזה.
 

במלך ההופעה, שבת פנה לחן, הבן של אריק הרשב"צ שנרצח ב- 7 באוקטובר והקדיש לו את שירו המרגש "אבא". בעקבות כך, חן, בנו של אריק הרבש"צ שנפל באירועי הטבח, החל לבכות על אובדן אביו היקר. במהרה, כל הנוכחים החלו להזיל דמעות ולהתרגש יחד איתו.

 


בימים אלו, הזמר שלומי שבת מגיע להופיע בפני חיילי צה"ל בכדי להעלות את המורל הצבאי ובכדי לתת להם שמחה ותקווה בימים מורכבים אלו. בחשבון האינסטגרם שלו, מקפיד שבת להעלות סרטונים רבים בו הוא מופיע לחיילים ולחיילות צה"ל בבסיסים רבים ברחבי הארץ. לאחרונה, פרסם שבת סרטונים מתוך ההופעה שלו לחיילי גולני וכתב: "איזה כיף לשמח אתכם". בסרטון נוסף שפרסם, ניתן להבחין בחיילי גולני מציגים את דגל ישראל בגאווה ושרים את שירו המוכר של שלומי שבת "רק בגלל הרוח".

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה