רכילות עסקית

המכרז על הדואר: האם דפוס בארי יוכל להתמודד?

דפוס בארי, הנמצא בקיבוץ בארי, נקלע לקשיים שאין צורך להסביר לאחר הטבח שהתרחש בקיבוץ ב-7 לאוקטובר, ולכן ביקש לדחות את המכרז על הפרטת הדואר. כעת נחשף מסמך המצביע על קשיים בהתמודדותו מראש של בית הדפוס

מערכת ice |  2
דואר ישראל (צילום דוברות דואר ישראל)
מחבלי חמאס פרצו את הגדר בגבול עזה בבוקר ה-7 לאוקטובר וביצעו את אחד ממעשי הטבח המחרידים שנראו בהיסטוריה האנושית. אחד מהקיבוצים שספגו הכי הרבה זעם ואכזריות היה קיבוץ בארי, שבית הדפוס שבו, 'דפוס בארי', יצא מכלל שימוש לאחר אותו היום.
בימים שלפני המלחמה דפוס בארי היה אחד השחקנים החזקים בענף ואף נרשם למכרז הצפוי להתקיים בקרוב על הפרטת הדואר. לאחר הטבח והקשיים הברורים שנקלע אליו, מלוגיסטיקה ומכונות שנהרסו ועד מחסור קשה בידיים עובדות, ביקשת בית הדפוס לדחות מעט את המכרז, על מנת שיוכל לשוב ליכולותיו ולעמוד בתנאי המכרז.
ב'דה מרקר' חשפו הבוקר מסמך שנכתב הרבה לפני המלחמה, בשנת 2020, ובו נכתבה חוות דעת של רשות התחרות, המצביע על קשיים בהתמודדותו של דפוס בארי במכרז, בעקבות אחזקותיו במניות שונות וחשש שיחלוש על אחוזים גבוהים מדי בענף, מה שיפגע בתחרות בענף.
לא ברור כעת האם המכרז ידחה לבקשת דפוס בארי אך נראה שקודם יצטרכו לקבל החלטה האם יאפשרו לו בכלל להתמודד במכרז או לא, כי אם לא, בקשת בית הדפוס לדחות את המכרז הופכת למיותרת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הם כל כך עשירים אז למה בבתי מלון על חשבוננו? (ל"ת)
    מתרעם 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כי אנחנו הפריירים שלהם. גם בשנות ה-80 כשהם הפסידו בבורס
    פטקס 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפסידו בבורסה, כל אזרחי המדינה, כולל יתומים אלמנות קשישים חולי סרטן מימנו את המשחקים שלהם. מצטלם יותר טוב כשאחים לנשק מחלקים גרביים וחלב שקדים לחיילים:)))
    סגור