תרבות ופנאי

טיילור סוויפט איחרה בשעתיים; המעריצים הקיאו והתעלפו

רוכשי הכרטיסים להופעה של טיילור סוויפט בנאשוויל ביום ראשון נאלצו להתמודד עם מזג אוויר קשה בעת שחיכו להיכנס להיכל המופע. מעריצים העידו שמרוב הדוחק אנשים הקיאו ואפילו התעלפו
מערכת ice |  1
טיילור סוויפט (צילום אינסטגרם/ טיילור סוויפט)
בימים אלו טיילור סוויפט נמצאת במהלכו של סיבוב הופעות מטורף שבזמנו הצליח להשבית את אתר מכירות הכרטיסים, טיקטמאסטר. השבוע המעריצים חוו אכזבה נוספת מההופעה של סוויפט כשזו החלה באיחור של שעתיים.
בפועל האיחור היה פחות גרוע ביחס לכל שאר הדברים שהמעריצים נדרשו להתמודד עמם. רוכשי הכרטיסים להופעה בנאשוויל ביום ראשון האחרון גילו כי מזג האוויר ממש לא לטובתם ואלו שהגיעו כבר בשעה 17:30 כדי לעמוד בתור לכניסה נחשפו לגשמים כבדים וברקים, סטייל ארה"ב. המעריצים טוענים כי הם הוכנסו בכוח לאזור מקורים וצפופים במשך לא פחות מארבע שעות, אף שההופעה הייתה צריכה להתחיל בשעה 20:00.
דיווח נוסף מסר כי מרוב הצפיפות והרטיבות הרבה מעריצים נלחצו, קיבלו התקפי חרדה, הקיאו ואפילו התעלפו. אחרים העידו שהיו צריכים פשוט לא זרוק את הנעליים שלהם ואחרים אמרו שהיו כל כך הרבה דחיפות שאנשים נפלו אחד על השני. למרות הכול, הין אלו שהעידו כי הדבר היחיד שהרים את המורל היו התפרצויות שירה של להיטיה של סוויפט.
למרות הקושי, ההופעה לא התבטלה והחלה באיחור של שעתיים ונגמרה בשעה 2:00 לפנות בוקר ועם כמה ביטולים מצד מופעי החימום. תגובה מסוויפט בנוגע לתחושות המעריצים שלה טרם פורסמה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה כותרת מטעה.. "איחרה בשעתיים להופעה"?!
    סיון 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אולי תרשמו שטיילור סוויפט הופיעה במשך 3.5 שעות בגשם שוטף עבור המעריצים שלה ולא ביטלה הופעה?!
    סגור