מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: נועה קירל מזנקת לקראת חצי גמר האירוויזיון

"Unicorn" של נועה קירל מצליח לחזור לחמישייה הפותחת בדירוג השירים המואזנים ביותר השבוע. "אהבה חולה" של פאר טסי שומר על כוחו ונמצא במקום הראשון בדירוג השירים המואזנים ביותר עם מספר האזנות גדול בפער מהשאר
מערכת ice |  3
דירוג ספוטיפיי (צילום ערן לוי, freepik)
אודיה מצליחה לשמור על ההישג שלה בדירוג האלבומים המואזנים ביותר בשבוע האחרון בספוטיפיי היות שהיא נמצאת במקום הראשון כבר ארבעה שבועות רצוף. מיד אחריה, ועל רקע השמועות החדשות לגבי זוגיות עם רונה לי שמעון, "לירז" של סטטיק, עולה למקום השני.
"רדיו שטח" של פאר טסי עולה ישירות מהמקום החמישי אל המקום השלישי ו-"2023" של אייל גולן נשאר יציב במקום הרביעי, כמו בשבוע שעבר. "מזרח פרוע" של טונה חוזר לסגור את הרשימה במקום החמישי לאחר שנעדר ממקום זה זמן קצר.
את דירוג השירים הנשמעים ביותר השבוע פותח "אהבה חולה" של פאר טסי. אל המקום השני מגיע הדואט של אודיה ואושר כהן, "אני פה", שעולה למקום השני על חשבון "אין אותנו יותר" של אבי אבורומי ומור שיורד מקום אחד, אל המקום השלישי.
לקראת ההופעה של של נועה קירל באירווזיון, השיר "Unicorn" מזנק בלא פחות משלושה מקומות ועולה אל המקום הרביעי. ביצוע הלייב של "סהרה" בהשתתפות טונה ויסמין מועלם יורד למקום החמישי וסוגר את הרשימה. נציין גם את "תיק קטן" של נס וסטילה שמצטרף לראשונה לרשימה ומגיע ישר אל המקום התשיעי.
שלושת המקומות הראשונים בדירוג האומנים המואזנים ביותר השבוע לא משתנה משבוע שעבר. אייל גולן נמצא במקום הראשון, מייד אחריו במקום השני והשלישי טונה ועדן חסון. טיילור סוויפט (שנמצאת בדירוג כבר שבועיים), עולה למקום הרביעי על חשבון פאר טסי שיורד למקום החמישי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נו באמת
    רפאלה 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיי כבר שיר בינוני זמרת בינונית דיי כבררר
    סגור
  • 2.
    קמפיין הבחירות של נעה קירל
    ערן 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואו על כל שטות יש כתבה שקשורה לנעה קירל, היא רצה לממשלה ? זה לא מרפה ,כמו לפיתה שלא משתחררים ממנה. נעה פה, נעה שם , נעה עלתה בהשמעות או ירדה במשקל, חלאס ,חלאס וחלאס. איך זה משרת את נעה ולמה?
    סגור
  • 1.
    חפרתם
    אהובה 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בסוף היא תודח ראשונה
    סגור