תרבות ופנאי

לרגל חודש האישה: מירי מסיקה מארחת את ריטה

בחמישי זה קורה. אירוע "במת האומה" במרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה בירושלים יארח את מופעה של מירי מסיקה. אם זה לא מספיק, ריטה תתארח במופע
מערכת ice | 
מרכז הקונגרסים בנייני האומה (צילום באדיבות בנייני האומה)
לרגל חודש האישה, מרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה עם המותג "במת האומה" מציע מופע עוצמתי של הדיוות הגדולות של המוסיקה הישראלית – מירי מסיקה מארחת את ריטה, ביום חמישי הקרוב (16.3.23).
מסיקה עצמה חוזרת להופיע אחרי חצי שנה בה הופיעה על בימת לונדון בתפקיד הראשי ועטור השבחים במחזמר "ביקור התזמורת" ומדובר בשיתוף פעולה ראשון בין השתיים, בעיבודים מיוחדים לערב זה.

האירוע של "במה האומה" בבנייני האומה ירושלים ייפתח בחגיגה קולינרית ירושלמית משובחת במתחם טרקלין אגם במרכז שיעוצב בקונספט הוויה ירושלמית ויציע מגוון דוכני אוכל ירושלמי אותנטי.
המופע של מירי מסיקה וריטה מצטרף למופעי "במת האומה" במרכז הקונגרסים בנייני האומה שאירח לאחרונה את טונה, שלומי שבת במופע לציון 40 שנות יצירה, אבי אבורומי, אדיר מילר ומופע של לינט שאירחה את אשתר.
מרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומר ירושלים, כיזם ויוצר, יזם חוויה תרבותית קונספטואלית עוטפת לצד מופעים מובילים שבהם לפני כל מופע יציע לקהל הרחב בליווי של הרכבים מוזיקליים. האורחים יזכו וייהנו לחוויה תרבותית יוצאת דופן המלווה בקולינריה משובחת ומוסיקה המותאמת לאווירת המופע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה