ויראלי

מירי מסיקה כועסת על קרן פלס: "את לא איתם ביום-יום"

קרן פלס סיפרה ב-HOT על הקושי שלה להתנהל מול ילדיה וחברתה טענה: "תהיי קטנה ורגילה, תתכווצי. בבקשה להתכווץ", פלס השיבה: "אין לי מה לומר, אני בעצמי לא יודעת מה לעשות מי שישמע אני כאילו בן אדם שונה, אבל אני לא....לא מצליחה כלום"
מערכת ice |  1
מירי מסיקה, אקס פאקטור (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל, ויקיפדיה)
בהצצה לפרק של מחוברים שישודר מחר (שני) ב-HOT, הזמרת קרן פלס בשיחה כואבת עם מירי מסיקה על תחושת האשמה שיש לה כלפי הילדים ״אני מרגישה אשמה לא חשוב מה אני עושה, אני צריכה להיות יותר״
בהצצה לפרק החדש נראית פלס מדברת בחשש: "על הילדים יש לי ערמות של אשמה, אני מרגישה אשמה לא חשוב מה אני עושה, אני מרגישה שאני לא עושה מספיק. אני מרגישה שאני אמא הכי טובה שאני יכולה להיות, אבל שצריך להיות יותר".

עוד הוסיפה: "כל הזמן, כל הזמן בהילות לתקן את זה ואני מרגישה כמו עכבר במבוך שאני לא יודעת כאילו בדרך איזו מסילה ללכת כדי להגיע לאיפה שאני רוצה, אני ממש לא יודעת, עד כדי כך שפעם בא לי להגיד טוב, די, אני עוזבת הכל ואני רק עם הילדים".
מסיקה התקשתה לשמוע את דבריה של חברתה ואמרה: "וואי", אך פלס המשיכה בשלה: "ואז אני טסה חותכת לחודשים, כי כאילו אני פשוט לא יודעת מה לעשות", מסיקה ענתה: "אבל גם זה גרנדיוזי, הילדים שלך צריכים שתהיי איתם ביום יום, אז מה את עושה? את לא איתם ביום יום ואז את הולכת לחודש לקוסטה ריקה, לזה לזה, הכל מחוות גרנדיוזיות, סתם תהיי".
פלס השיבה: "אני גם סתם נמצאת, אבל אין מה לעשות, מה לעשות מירי?", על כך ענתה חברתה: "תהיי קטנה ורגילה, תתכווצי. בבקשה להתכווץ", פלס השיבה: "אין לי מה לומר, אני בעצמי לא יודעת מה לעשות מי שישמע אני כאילו בן אדם שונה, אבל אני לא....לא מצליחה כלום".
 
מסיקה אמרה: "אני רוצה להגיד שמה שהכי משמח אותי זה להיות בבית, עם הבנות שלי ועם בעלי והמשפחה שלי, אבל אני הכי מאושרת בתקופות שאני בעשייה. מהבוקר עד הערב, בחזרות ואז בזה ובזה ואז רואה אותם, מחבקת אותם, ביי אני צריכה ללכת", פלס התוודתה: "קשה לי להגיע ללונה, אין יום שהיא לא נותנת לי ביקורת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממליצה על הנחית הורים
    אני 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של בתיה וגשל או חן אזולאי
    סגור