תרבות ופנאי

קרן פלס נכנסת בתקשורת: "מנצלים את בתי בת ה-9"

בתה הקטנה של הזמרת אמרה לה בפרק של מחוברים: "אני מתביישת כי גם בשירים... וזה כבר מביך ואי אפשר לשנות את זה כי את מופיעה כבר ככה וכולם ראו אותך כבר ככה", על כך תקפה הזמרת את התקשורת בראיון שהעניקה: "ני מכירה את הבת שלי. היא לא מתביישת בי. זה יכול להעליב אותה מאוד והיא תאכל לעצמה את הלב"
מערכת ice |  1
קרן פלס (צילום שי פרנקו)

בימים אלה, קרן פלס שמשתתפת לראשונה בקריירה שלה בתכנית ריאליטי ולא כשופטת, מפתיעה ב"מחוברים" שעלתה ב"HOT" עם הצצה לחייה הפרטיים כולל שיחה מעט מביכה עם בתה הקטנה שמתייחסת ללבוש החושפני של אמה. בראיון שהעניקה ל'לאשה' היא התייחסה לשיחה ההיא.

פלס אמרה בראיון: "כדי לפרסם את הפרק, הכותרות בתקשורת היו 'הבת של קרן פלס מתביישת בה' ושמו תמונה של לונה. אני מכירה את הבת שלי. היא לא מתביישת בי. זה יכול להעליב אותה מאוד והיא תאכל לעצמה את הלב, אם היא תראה שככה כתוב. זה מחיר הפרסום. איפה שיכולתי הגעתי אל העורכים וביקשתי שישנו את הכותרות, כי זה פשוט ניצול של ילדה בת תשע, לקחת משפט ולהוציא אותו מהקשרו. צריך להציב גבול". 
 



על המשבר הבריאותי שפגע בה לפני כשנתיים: "מין כאב ראש, המוח מתפוצץ והצוואר תפוס. לקחתי עוד נורופן ואז עוד שניים, ואח שלי לקח אותי הביתה ממש בשכיבה על הגב באוטו. כשהורידו אותי בבית נשכבתי ולא הצלחתי לזוז. לקחו אותי לבילינסון כשאני על הגב ומשתנקת מכאבים. ידעתי שמשהו לא בסדר קורה. עברתי לידה בלי אפידורל, יש לי פריצת דיסק, והיו לי מיגרנות בחיי. זה לא היה כאב רגיל". 

עוד הוסיפה: "לא יכולתי לעמוד בתור למיון כי הייתי בצרחות, ואחר כך האחות שם צעקה עליי, 'איך אני אקח ממך בדיקות?', וצעקתי שאני לא יכולה ונשכבתי על הרצפה. היא כנראה לא זיהתה אותי, וזה היה המזל שלי והצער שלי באותו רגע ממש. חוויתי את הטעם של מה זה להיות אדם לא מפורסם שמגיע למערכת הבריאות, ואני שמחה שיצא לי לחוות את זה. שמו אותי בוכה על מיטת גלגלים בתוך המיון, כי לא היו חדרים פנויים. עברתי בדיקות שבאחת מהן ניסו להכניס מחט לעמוד השדרה, ושם גילו שיש לי תת־לחץ בנוזל השדרתי, ועברתי הליך רפואי שהעמיד אותי על הרגליים לזמן קצר
ההתמודדות הקשה: "תמיד עבדתי הרבה, זה הרגיש כמו שבע משרות מלאות, העומס היה התאבדותי כמעט, אבל לא היו לי תחנות של מפגש עם הגוף שלי ברמה של 'מה אתה מספר לי?'. היום אני מבינה שיש לנו כוח, בורא עולם – אני, אגב, מדברת עם אלוהים – והוא רוצה אותנו חיים ושולח לנו כל הזמן מסרים. אם את לא מקשיבה לו, הוא מגדיל את המסר עד שבסוף הוא צועק עלייך, ואם לא הקשבת הוא יוריד לך לום על הראש. בפירוש יכולתי להקשיב למסר מוקדם יותר ולא לעשות מעבר ליכולת של הגוף שלי". 
כזכור, בפרק המדובר ב-HIT, פלס הייתה במהלך הקטע בסידור הבית, כאשר בתה הקטנה לונה, מצאה מגזין בו נראתה על השער מצולמת קרן בבגד ים ושאלה: "את עדיין מסתובבת עם כאלה?", על כך השיבה פלס: "כן, אמא ניסתה לעשות מרד בזה שאומרים לי מה ללבוש".
 



עוד הוסיפה פלס: "אבל הייתה סיבה למה עשיתי את זה, זה לא סתם, אנחנו גאות בגוף שלנו", על כך נענתה: "מתביישת, מביך לראות אותך ככה": בתה אמרה: "אבל אני מתביישת כי גם בשירים... וזה כבר מביך ואי אפשר לשנות את זה כי את מופיעה כבר ככה וכולם ראו אותך כבר ככה".

 


הזמרת השיבה: "אבל זאת יצירה, זאת אמנות שלי. את יודעת משהו? אני לא אתבייש בך בחיים בשום דבר שתעשי. בחיים ותמיד את יכולה לעשות מה שאת רוצה וזה בסדר". "אז אחר כך אני אקח את זה לחדר שלי וזה לא יהיה איתנו עכשיו" מסכמת פלס ומוסיפה: "אבל את יודעת מה כן יהיה איתנו? הציצי עצמו".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קרן פלס , בריאות , אושר, שמחה ואנרגיה אדירה (ל"ת)
    דן 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור