ויראלי

קרן פלס נחשפת מול המצלמה: מה קרה לה בבית החולים?

הזמרת האהובה שתשתתף בעונה הקרובה של 'מחוברים' ב-HOT, חושפת גם את האירוע בו אושפזה בבלינסון לאחר שקרסה: "אני עוברת משהו מאוד מאתגר עם הגוף שלי. שמישהו יפסיק לי את הסרט הזה, אחרי הדבר הזה אני רוצה להתפתח גם בתור יוצרת, כאמא, שם אני מתחברת באמת"
מערכת ice | 
קרן פלס (צילום שי פרנקו)
העונה החדשה של 'מחוברים' ב-HOT צפויה להציג לא מעט סיפורים אישיים מרגשים של כמה מהסלבס המובילים בישראל, כולל הזמרת קרן פלס, שאמנם השתדלה לשמור על פרופיל נמוך בכל הנוגע לחייה מחוץ לבמה במשך שני עשורים, אך כעת בריאליטי נחשפת יותר מתמיד.
באחד הקטעים שנחשפו כטיזר לקראת העונה החדשה, נחשף לראשונה את שעבר על הזמרת האהובה במהלך חודש אוגוסט 2021 כאשר אושפזה בבית החולים בילינסון לאחר שסיימה הופעה באמפי שוני וחשה ברע כאשר חוותה קריסה לא אופיינית.

הזמרת התפנתה לבית החולים לאחר שגופה לא עמד תחת הלחץ:P "אני עוברת משהו מאוד מאתגר עם הגוף שלי. שמישהו יפסיק לי את הסרט הזה, אחרי הדבר הזה אני רוצה להתפתח גם בתור יוצרת, כאמא, שם אני מתחברת באמת".
בפוסט שפרסמה בזמנו מבית החולים כתבה אז: "לפני שלושה ימים ירדתי מהבמה בשוני היישר למיטה המתכווננת. זה היה ההדרן של תקופה מטורפת, בה הגוף שלי התאפק לפני שהוא התפרק, כדי שאוכל לשיר לכם. אני מרגישה כמו חדשה ומודה לצוות שטיפל בי במקצועיות ואכפתיות, ולחברות שלי שהן הבריאות עצמה. הלילה אני בפנסיון מלא עם נוף למגה, בתקווה שמחר כבר אקלל את הפקקים. בריאות ואהבה לכולם. שוקלת לאמץ, את הלוק לגמר הכוכב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה