תרבות ופנאי

שאקירה מגיבה לבגידה של פיקה: "מקום שמור בגיהינום"

הפרידה הספרדית המסעירה לא נגמרת: כעת שאקירה מתייחסת לראשונה בראיון ברמז לבת זוגו החדשה של פיקה, וגם מספרת על ההתבגרות וההתפכחות שלה. "יש חלומות שנשברו ואתה צריך להרים את החלקים הקטנים מהאדמה"
מערכת ice | 
שאקירה (צילום אינסטגרם)
שאקירה לא מתאפקת. בראיון גלוי היא מדברת לכאורה פעם ראשונה בהתייחסות לפרידה שלה משחקן הכדורגל ג'רארד פיקה, לאחר שעזב אותה לטובת סטודנטית בשם קלרה צ'יה מטרי, בת 23.
"יש מקום מיוחד בגיהינום ששמור לנשים שאינן תומכות בנשים אחרות", אמרה שאקירה לעיתונאית המקסיקנית אנריקה אקבדו, בהתייחסות לכאורה לאותה בחורה. למרות הרגשות לכאורה כלפי האקס שלה, שאקירה אומרת שכעת יש לה "יותר ביטחון" בעצמה.
"קניתי את הסיפור הזה, שאישה צריכה גבר כדי להשלים את עצמה. היה לי גם את החלום הזה של משפחה בה לילדים יש אמא ואבא תחת אותה קורת גג", אמרה. "אתה לא משיג את כל החלומות שלך בחיים אבל לחיים יש דרך לפצות אותך ואני חושב שהחיים בהחלט עשו את זה איתי עם שני הילדים המופלאים שיש לי שממלאים אותי באהבה כל יום", המשיכה הזמרת.

"תמיד הייתי די תלויה רגשית בגברים, התאהבתי באהבה, ואני חושבת שהצלחתי להבין את הסיפור הזה מנקודת מבט אחרת", הודתה שאקירה, "כשאישה צריכה להתמודד עם קרבות החיים היא יוצאת חזק יותר". היא הוסיפה, "יש חלומות שנשברו ואתה צריך להרים את החלקים הקטנים מהאדמה ולהרכיב את עצמך שוב, וגם להיות דוגמא לילדים שלי."
שאקירה ופיקה נפרדו ביוני 2022 לאחר 11 שנים יחד, על רקע שמועות שכוכב ברצלונה לא נשאר נאמן לה. בחודש שעבר, פיקה הודה רשמית באינסטגרם בזוגיות עם צ'יה, ומאז הם נראו יחד בקניות בברצלונה.
שאקירה פרקה את התסכול בין היתר בשיר שהוציאה בחודש שעבר, "BZRP Music Sessions, Vol. 53 ", עם די.ג'יי ביזארפ של הארגנטינאי, בו היא שרה, "אני שווה שני ילדות בני 22...מכרת פרארי עבור טווינגו...החלפת בין רולקס לקאסיו "
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה