ויראלי

שאקירה נוקמת? ג'רארד פיקה נזרק ממסעדה בברצלונה. צפו בתיעוד המביך

כדורגלן ברצלונה לשעבר בסך הכול רצה לצאת עם בת זוגו החדשה לארוחת ערב, אבל את בעלי המסעדה בברצלונה - שהתברר כמעריץ של האקסית שאקירה - זה לא ממש עניין והוא העיף את פיקה מהמסעדה. צפו בתיעוד
מערכת ice | 
ג'רארד פיקה ובת הזוג החדשה (צילום אינסטגרם)
הסכסוך בין הזמרת שאקירה ובין האקס יוצא קבוצת ברצלונה, ג'רארד פיקה, מסרב להירגע. נדמה כי אחרי ששאקירה פרסמה את שיר הנקמה שלה, שהפך ללהיט כמעט בן רגע, פיקה לא מצליח לברוח מאור הזרקורים שהשיר הפנה שוב כלפיו וכלפי בת הזוג החדשה, קלרה צ'יה. 
על פי הדיווחים מספרד, שלשום יצאו פיקה וצ'יה למסעדה יפנית בברצלונה אך לא יכלו להישאר בה היות שבעל המסעדה דרש שיצאו משם ואפילו המלצר לכאורה סירב לשרת אותם. סרטון שעלה לרשתות מראה את הזוג נכנס לרכב ונוסע מהמקום זמן מאד קצר לאחר שהגיע לשם.
תחילה הביקורות על בעל המסעדה היו לא מעודדות במיוחד, אך אז התגלה כי הוא מעריץ גדול של שאקירה. על פי דיווחים חדשים מהנוכחים מתברר כי במהלך כל האירוע צ'יה הייתה נסערת מאד וזעמה על כך שלא משרתים אותה. עם זאת, התיעוד מראה את הזוג מנסה להתחמק מהסיטואציה במהירות.
מדובר במקרה נוסף של "שנאה" כלפי פיקה, שכאמור סופג הרים של ביקורת במיוחד מאז שבחר לחשוף במדיה החברתית את החברה החדשה שלו. בעוד שהוא סובל מכל האירוע, דיווחים מספרים כי שאקירה חוגגת ואפילו מתכננת לקיים ראיון חושפני על כל האירוע בתקשורת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה