תרבות ופנאי

במיליארד דולר? מו"מ למכירת הקטלוג המוזיקלי של מייקל ג'קסון

האם הקטלוג המוזיקלי של מייקל ג'קסון יהפוך לקטלוג היקר בהיסטוריה? מנהלי עזבונו של הזמר המנוח מנהלים מו"מ עם חברת סוני על מכירת 50% מהזכויות בסכום משוער של 800-900 מיליון דולר
מערכת ice | 
מייקל גקסון (צילום Constru centro)
אתר Variety מפרסם שעל 50% מקטלוג המוזיקה של הזמר המנוח מייקל ג'קסון מתנהל משא ומתן על ידי מנהלי העזבון למכירה בסכום המשוער של 800-900 מיליון דולר. באם תיסגר העסקה סביב הסכומים הללו, מדובר יהיה בעסקה הגדולה ביותר בהיסטוריית תעשיית המוזיקה.
בעוד פרטי העסקה עדיין לא נחשפו, על פי הדיווח, מדובר בין היתר בהכנסות מהמוזיקה המוקלטת, הזכויות על המחזמר על חייו, הסרט "מייקל", ונכסים נוספים מתוך העיזבון. נראה כי המשא ומתן המדובר הוא מול חברת סוני ושותף פיננסי נוסף שפרטיו לא נחשפו.

רק לאחרונה מכר הזמר הקנדי, ג'סטין ביבר, את חלקו בזכויות העל המוזיקה תמורת כ-200 מיליון דולר. מדובר בתופעה הולכת וגדלה בהם מוזיקאים בעבר ובהווה מוכרים את הקטלוג המוזיקלי שלהם במלואו או בחלקו.
נכון לעכשיו, הזמר שהרוויח הכי הרבה מהקטלוג המוזיקלי שלו הוא "הבוס", ברוס ספרינגסטין, שעל פי הדיווחים קיבל כחצי מיליארד דולר מאותה סוני שכעת מתעניינת ברכישת הקטלוג של ג'קסון.
בין האמנים המוכרים נמצאים גם ג'סטין טימברלייק, שאקירה ואפילו זמרים ותיקים יותר דוגמת בוב דילן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה