תרבות ופנאי

שעה עבודה, 40,000 שקל: זה הקופון שיגזור שימי תבורי

אחרי הסערה הגדולה סביב הזמר שלא הוזמן לראשונה בחייו לבמות יום העצמאות מה שגרר סערה לא קטנה, החליטו שלוש ערים - רמלה, ראשון לציון ואשדוד להזמינו להופעה והן ישלמו לא סכום נאה עבור שירותיו
מערכת ice | 
שימי תבורי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
סערה גדולה הייתה סביב שימי תבורי, אחד הזמרים האהובים בישראל, בשבוע שעבר, לאחר שנודע כי לא הוזמן בפעם הראשונה בחייו להופיע על במות יום העצמאות בישראל בשום מקום ברחבי המדינה, כאשר ערים רבות כבר סגרו את הזמרים שיופיעו אצלן ותבורי נותר מאוכזב. אבל אחרי הפרסום ב-ynet, שימי תבורי יופיע שלוש פעמים בערב עצמאות - אשדוד, ראשון לציון ורמלה בעלות של כ-40 אלף שקלים להופעה.
עוד קודם לכן, הזמרת האהובה זהבה בן, הזמינה את תבורי להופיע עמה על במת יום העצמאות באשדוד, כאשר תתחלק איתו בהכנסות. מי שעוד החליטה להרים את הכפפה ולעשות מחווה מרגשת במיוחד עבור תבורי הייתה ראשל"צ שפרצה את הסכר עבורו להופעות הנוספות שקיבל.
יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד, אמר בתגובה: "הצטערתי לשמוע ששימי תבורי לא הוזמן להופיע בחגיגות העצמאות, והיה חשוב לי שיקבל את הבמה לה הוא ראוי - כאן אצלנו בעיר וישמיע משיריו הנפלאים, שרבים מאיתנו גדלו עליהם".
גם ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך אמר: "לכבוד הוא לנו להוסיף את שימי תבורי, אחד מהאמנים הבולטים בתרבות הזמר הישראלית, לרפרטואר האמנים שיופיעו אצלנו בעיר ביום העצמאות הקרוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה