תיירות

אל על בבשורה חריגה: לא נותרו מקומות בטיסות לימים הקרובים

בחברת התעופה הסבירו: "אנו פועלים לתגבור לוח הטיסות ככל הניתן, וממליצים לכלל הנוסעים שטיסתם ארצה בוטלה, להגיע לאתונה או ללרנקה ולהירשם אצל סוכני הנסיעות ברשימת המתנה לטיסות חזרה לארץ". וכמה יעלו הכרטיסים?
מערכת ice | 
אל-על (צילום דוברות אל-על, shutterstock)
בעקבות האירועים הבטחוניים האחרונים, חברת אל על מעדכנת הערב (שבת) כי נכון לשעה זו לוח הטיסות של החברה פועל כסדרו, וכי לא נותרו מקומות על טיסות אל על לישראל וממנה בימים הקרובים
בחברת התעופה הסבירו: "אנו פועלים לתגבור לוח הטיסות ככל הניתן, וממליצים לכלל הנוסעים שטיסתם ארצה בוטלה, להגיע לאתונה או ללרנקה ולהירשם אצל סוכני הנסיעות ברשימת המתנה לטיסות חזרה לארץ".

בעקבות המצב הבטחוני, חברת אל על מדגישה כי כלל טיסותיה בשבועות הקרובים נמצאות באחוזי תפוסה גבוהים מאוד, ללא מושבים פנויים בייחוד עד ראש השנה.  "אנו נרתמים ככל הניתן לסיוע ולהטסת אנשי מילואים עם צווי 8 פעילים או למקרי חירום בדגש על מקרים רפואיים דחופים".
באל על הדגישו: "אנו מבקשים מכלל הנוסעים שטיסתם בוטלה בחברות הזרות להתאזר בסבלנות וממליצים להגיע לאתונה שביוון או ללרנקה שבקפריסין, אליהן נפעל לתגבר את לוח טיסותינו ככל שיתאפשר. נזכיר כי מחירים הטיסות לאתונה וללרנקה מקובעים ועומדים על 299$ לכרטיס הלוך חזור לאתונה, ו-199$ לכרטיס הלוך חזור ללרנקה, וכמחצית מהסכום עבור כרטיס בכיוון אחד מהיעדים האלה".
לסיום נמסר: "בנוסף ליעדים עם המחיר המקובע, קבענו מחירי מקסימום לכלל יעדי אל על עד סוף חודש אוקטובר, בהתאם לזמינות מושבים לטיסות. נדגיש כי כלל השינויים והעדכונים עולים כל העת באתר אל על ברשתות החברתיות. חברת אל על תמשיך לפעול ככל שיתאפשר לה לשמירת הגשר האווירי מישראל ואליה, תוך מתן מענה לכלל הנוסעים באשר הם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה