תיירות

יעל בר זוהר חוגגת: זה המתנה החלומית שקיבלה מאל על

בר זוהר קיבלה מכתב מפתיע מאל על ובו היא התבשרה כי הצטרפה למועדון היוקרתי של חברי הגולד ממברשיפ של הנוסע המתמיד, מה שיקנה לה בלי קשר להיות שגרירה של חברת התעופה הישראלית הבינלאומית, שורה של הטבות
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום איתמר איל)
רק לאחרונה, אל על השיקה הבוקר (שני) מהלך מיתוג חדש והכריזה על נבחרת שגרירים נוצצת שתלווה את פעילות החברה במדיות החברתיות - בכיכובם של נועה קירל, ליאור סושרד, חן אמסלם, יעל בר זהר, עדן הראל, דנית גרינברג ובלוגרי התיירות - לירי רינמן (טראוולירי) וארז דגן.
היום (חמישי) יעל בר זוהר קיבלה מכתב מפתיע מאל על ובו היא התבשרה כי הצטרפה למועדון היוקרתי של חברי הגולד ממברשיפ של הנוסע המתמיד, מה שיקנה לה בלי קשר להיות שגרירה של חברת התעופה הישראלית הבינלאומית, שורה של הטבות.
במכתב צוין: "יעל היקרה, אל על ומועדון הנוסע המתמיד שמחים לברך אותך על הצטרפותך למעמד הגולד היוקרתי של אל על. מעמד הגולד מעניק לך מגוון הטבות ייחודיות: שירות אישי ומתועדף בטלפון, אירוח טרקלין, דלפקי בידוק ייעודים בטיסות היוצאות מישראל".
בנוסף, חנן בן ארי ישמש כפרזנטור הראשי של החברה, כאשר השף אסף גרניט נבחר להוביל את תחום הקולינריה ויבנה את התפריטים החדשים של אל על, ובכך למעשה ישמש כשף הראשי של אל על.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה