תרבות ופנאי

הלם בתעשייה: "גורו יחסי הציבור" נמצא מת באחוזת הפאר שלו

בשורות דרמטיות הגיעו הבוקר מאוסטרליה, עם פרסום הבשורה בדבר מותו של מי שזכה לכינויים "גורו יחסי הציבור" ו"אייקון בידור" באוסטרליה, ג'אי אוונס. הוא נמצא מת בדירת היוקרה שלו, כשהוא בן 43 בלבד
מערכת ice | 
אביזרי יוקרה (צילום unsplash)
סערת ענק מתחוללת בתעשיית הבידור באוסטרליה, לאחר שפורסם כי ג'אי אוונס, מי שנחשב ל"אייקון בידור" ו"גורו יחסי הציבור" במדינה, אותר לאחר מותו באחוזת הפאר שלו בדארלינגהורסט שבסידני, כשהוא בן 43 בלבד.
על פי הדיווח שפורסם היום (שישי) בדיילי מייל במשטרה המקומית לא חוקרים כרגע חשד לפלילים אך סיבת המוות טרם ידועה. ישנם דיווחים סותרים באשר לזמן המדויק בו מת אוונס, כאשר חברו לתעשייה אמר לדיילי מייל כי הוא מת ביום ראשון וגופתו אותרה רק ביום חמישי.
חבריו לתעשייה שנותרו המומים וכואבים ספדו לו. "נוח על משכבך בשלום ג'אי אוונס. עוד חבר יפהפייה נלקח מוקדם מדי ולפני זמנו. האנרגיה התוססת והרצון העז לעזור לאחר היה משהו שאין שני לו. תנוח. אוהב אותך חבר". כתב דן ווטון חברו ברשתות החברתיות.
לאוונס הייתה קריירת משחק קצרצרה שהסתכמה בהופעה אחת בסרט "Home And Away" בשת 1997. לאחר מכן בשנת 2005 הקים חברה משל עצמו ועם השנים הפך במדינה לשם דבר בתעשיית הבידור.
אוונס עבד עם הגדולים ביותר בתעשייה באוסטרליה וכיהן בתפקידים רבים לאורך הקריירה הענפה שלו. הוא עבד בעבר עם שמות כמו סקיי ניוז ומגזין ווג וכיהן במהלך הקריירה שלו בתפקידי ניהול בעולמות הפרסום, יחסי הציבור וגם בעיתונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה