קריפטו

אלפי שנים: זה מספר השנים שניתן לנוכל הקריפטו הטורקי

על יזם קריפטו טורקי הוטלו אלפי שנים בכלא בעקבות הונאות רבות שביצע. שני אחיו של היזם נענשו גם כן
מערכת ice | 
עוקץ קריפטו בטורקיה (צילום freepik, shutterstock)
יזם קריפטו טורקי נאסר ל-11,196 שנות מאסר, על פי דיווח מ-BBC, היזם הורשע ביחד עם שניים מאחיו בעקבות הונאה של אנשים שביקשו לסחור במטבעות הדיגיטליים. פארוק הורשעה לאחר שנמלט לאלבניה בשנת 2021. פארוק נמלט לאחר שחברת המרת הקריפטו שלו נחלה הפסדים רבים שגרמו לו לסגור אותה.
בתקשורת הטורקית טוענים כי השלושה ביצעו הונאות קריפטו כנגד 2,027 קורבנות, כל אחד מהם בנפרד. כאשר נשפט לאלפי השנים בכלא, פארוק אמר לשופט לאחר שהטיל עליו את גזר הדין כי: "אני מספיק חכם כדי לנהל כל מוסד על פני כדור הארץ, וזה ברור מהעובדה שהקמתי חברה בגיל 22."
כזכור, לפני קצת פחות משנה, הממשלה יצאה נגד הימורים בלתי חוקיים בטורקיה והובילה לתפיסה של 40 מיליון דולר במטבעות קריפטוגרפיים. הרשויות עצרו 46 חשודים ברחבי המדינה, בחשד שהפעילו רשת הימורים בלתי חוקית ששלחה רווחים שלא הושגו בצורה לא ישירה לארנקי מטבעות קריפטוגרפיים בבעלות ארגון פשע המבוסס באנקרה הבירה.
"המבצע הזה יצא מקפריסין הטורקית והוא קשור לרצח של חליל פאליאלי", אמר שר הפנים של טורקיה, סולימן סוילו, כפי שדווח ב"דיילי סבאח". "הרשויות איתרו העברה של כ-2.5 מיליארד לירה טורקית (135 מיליון דולר). כ-40 מיליון דולר של כסף זה הוחרמו כרגע". חליל פאליאלי הוא בעל קזינו טורקי שנרצח בפברואר בביתו בקירניה, צפון קפריסין. "זו רק ההתחלה", הוסיף סוילו לגבי פעולות אכיפת החוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה