קריפטו

הקריפטו היומי: ביטקוין הפתיע בזינוק, ומה קורה לדוג'קוין?

המטבע הגדול בשוק משך את כולו כלפי מעלה עם עלייה יומית משמעותית, בעוד המטבע שמקודם על ידי אילון מאסק ממשיך להראות אופטימיות דועכת בעקבות העיכוב בשילוב האפשרות לשלם באמצעותו בטוויטר
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
אחרי הירידה של אתמול, היום חזר שוק הקריפטו לעליות – לפחות ברובו, אם כי הן לא היו מאוד דרמטיות, אלא רגועות למדי. בסך הכל, לפי אתר CoinGecko, רשמו יותר מ-13,000 מטבעות הקריפטו אחריהם הוא עוקב עלייה יומית של אחוז וחצי בשווי, לסכום של 893 מיליארד דולר, המהווים ירידה של כ-0.3% לעומת יום שלישי שעבר ו-60% לעומת לפני שנה.
ביטקוין, שבדרך כלל רושם תנודות מתונות יחסית למטבעות אחרים בשל גודלו, הפתיע עם אחת העליות המשמעותיות של היום – כמעט שלושה אחוזים בטווח היומי והשבועי כאחד – למחיר של 17,454 דולר למטבע ושווי שוק של 336 מיליארד דולר.
את'ר עלה בשיעור יומי גבוה יותר של שלושה וחצי אחוזים ל-1,292 דולר למטבע ושווי שוק של 156 מיליארד דולר. בטווח השבועי מדובר בעלייה מתונה יותר של מעט יותר משניים וחצי אחוזים.
ביננס קוין, המטבע של בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, ירד ביותר משלושה אחוזים ביממה ו-7.5% בשבוע, בשל דיווחים על תביעה אפשרית שתוגש נגד הבורסה בארה"ב, למחיר של 267 דולר ושווי שוק של 43.6 מיליארד דולר.
ריפל עלה בשלושה אחוזים ביממה וירד באחוז בשבוע למחיר של 39 סנט ושווי שוק של 19.5 מיליארד דולר.
דוג'קוין ממשיך לדשדש, עם עלייה של אחוז וחצי בלבד בטווח היומי וירידה של 11.5% בטווח השבועי למחיר של 9 סנט ושווי שוק של 12.5 מיליארד דולר.
קרדאנו עלה בשיעור היומי המתון ביותר – מעט יותר מאחוז – וירד בכמעט 4% בשבוע, למחיר של 31 סנט למטבע ושווי שוק של 10.8 מיליארד דולר.
ופוליגון עלה בכמעט שני אחוז ביממה וירד באחוז וחמישית בשבוע למחיר של 90 סנט ושווי שוק של 8 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה