קריפטו

מטבע הקריפטו יינצל מקריסה? זו ההשקעה

הגוף שייסד את מטבע הקריפטו קרדאנו, Emurgo, ישקיע מעל 200 מיליון דולר כדי להגביר את המערכת האקולוגית, הכספים יושקעו בפרויקטים על פני תקופה של שלוש שנים
מערכת ice | 
קרדאנו (צילום unsplash)
מטבע הקריפטו קרדאנו יינצל? EMURGO, היישות שייסדה את המטבע מתכוונת להשקיע סכום של כ-200 מיליון דולר בפריסה לשלוש שנים כדי להגביר את המערכת האקולוגית ולהשקיע בפרויקטים.
קודמה אמרה כי 100 מיליון דולר יועדו להשקעות באפריקה במסגרת יוזמת ההשקעות האפריקאית של Emurgo. הוא הסביר שמניע צמיחה מרכזי באזור היה השימוש בשירותי קריפטו הלוואות והלוואות המיועדים לחיי היומיום, בניגוד למטרות ספקולטיביות.

קודמה הודתה שהצמיחה של רשת מטבע הקארדנו הייתה איטית יחסית בהשוואה לרשתות אחרות וחשו שם אכזבה גדולה עם חוסר ההצלחה בשוק המטבעות הדיגיטליים, שגם הוא לא נמצא בתקופה הטובה ביותר שלו עם קריסה של מרבית המטבעות המובילים. עם זאת, הוא הוסיף כי קרדנו מוכנה כעת עם התשתית הדרושה כדי להרחיב ולהגדיל את הרשת בבטחה בשנים הקרובות.
מוקדם יותר החודש, המזלג הקשה של קרדנו וסיל עלה לאוויר. המזלג יאפשר שימוש בחוזים חכמים ובאפליקציות מבוזרות (dapps), הפועלות על מערכת בלוקצ'יין ללא מנהל מרכזי, ברשת. רשתות הבלוקצ'יין Near ו-Avalanche השיקו קרנות אקולוגיות משלהן כדי לתמוך בצמיחה והתפתחויות ברשתות שלהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה