קריפטו

הקריפטו היומי: המטבע שגרר את השוק למעלה קורס

לאחר שבוע של זינוק מתמשך, ביומיים האחרונים צונח ריפל בשיעורים חדים ואיתו גם המטבעות הגדולים יותר. למה זה קורה?
מערכת ice | 
קריפטו (צילום pixabay, unsplash)
האופטימיות עברה? ריפל, המטבע שרשם בשבוע שעבר את אחד הזינוקים הגדולים של השנה האחרונה בקרב המטבעות הבולטים בתחום הקריפטו, איבד את המומנטום, כך נראה לאחר יום שני של צניחה משמעותית במחירו, בשיעור של כמעט תשעה אחוזים, שהביאה אותו לעלייה שבועית של חמישה אחוזים בלבד, אחרי שבסוף השבוע כבר רשם קצב עלייה שבועי של למעלה מחמישים אחוזים. כעת מחירו 42 סנט ושווי השוק שלו 21 ושליש מיליארד דולר. לא ברור בדיוק מה גרם לצניחה, אך אתרי קריפטו מעריכים כי ייתכן שמשקיעים חוששים מפסיקת בית המשפט בתביעה בין הנציבות האמריקאית לניירות ערך (SEC) ל-Ripple Labs, מנהלת המטבע, או לחלופין ממהרים לפדות את הרווחים מהזינוק של השבוע שעבר.
גם שני המטבעות הגדולים בשוק רשמו היום ירידות משמעותיות: ביטקוין צנח בכמעט שישה אחוזים למחיר של 19,005 דולר למטבע ושווי שוק של 362.6 מיליארד דולר, ואילו את'ר צנח בשישה וחצי אחוזים, למחיר של פחות מ-1,300 דולר למטבע ושווי שוק של 158.5 מיליארד דולר. שניהם נמצאים כעת בירידות בטווח השבועי, אם כי לא מדובר בירידות דרמטיות.
ביננס קוין ירד היום בשיעור של פחות מארבעה אחוזים ל-273 דולר למטבע ושווי שוק של כ-44 מיליארד דולר, ובמגמה השבועית הוא עדיין מציג עלייה זעירה של אחוז אחד.
קרדאנו ירד גם בטווח היומי וגם בטווח השבועי בקרוב לחמישה אחוזים, למחיר של 43 סנט למטבע ושווי שוק של 14.8 מיליארד דולר.
ודוג'קוין ירד היום בשלושה וחצי אחוזים, אך עלה בשבוע האחרון באחוז וחצי, כאשר מחירו עומד על 6 סנט למטבע ושווי השוק שלו מעט מתחת לרף 8 מיליארד הדולר.
במבט על השוק כולו, הירידה היומית עמדה על שיעור מדאיג של 5.3%, והשנתית על 50%, לעומת עלייה שבועית של אחוז ורבע, לסך של 959 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה