קריפטו

הקריפטו היומי: המטבעות הבולטים צונחים, מי התרסק בכמעט 7%?

יום לא טוב במיוחד לשוק המטבעות הדיגיטליים. מכל המטבעות הבולטים לא נמצאה עלייה אחת לרפואה. מי הם שני המטבעות שכעת נמכרים באותו מחיר?
מערכת ice |  1
מטבע הריפל (צילום pexels)
גם אתם עדיין מחכים לפריצה הגדולה של האתריום? מיליוני מאמרים נכתבו בחודשים האחרונים לקראת המיזוג הגדול של עולם הקריפטו, בו המטבע השני בגודלו בשוק היה אמור להפוך ללהיט החדש. 
בקיצור, גם אנחנו עוד מחכים, כי בינתיים האתריום ירד ביממה האחרונה ב-1%, וזה לאחר שבוע דואלי של עליות וירידות. מחיר מטבע עומד על 1318 דולר, ושווי השוק שלו הוא 161.9 מיליארד.

ביטקוין, המטבע הגדול בשוק, רשם ירידה יותר קלה בשיעור של 0.8 אחוז למחיר של 19,047 דולר למטבע ושווי שוק של 365 מיליארד דולר.
ביננס קוין, המטבע של בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, כמעט באותו מצב, ורשם ירידה בשיעור של 1.40 למחיר של 271 דולר ושווי שוק של 43.8 מיליארד דולר. 
את ההתרסקות של היום חווה הריפל, המטבע שהיה נתון בשנתיים האחרונות במרכזה של תביעה שכל השוק עקב אחריה בדריכות, ממשיך לזנק בעקבות דרישת הנציבות האמריקאית לניירות ערך (SEC) והחברה המנהלת אותו מבית המשפט להוציא פסק סופי שישים סוף לסאגה.
 
היום הוא רשם כאמור את הירידה המשמעותית ביותר בקרב המטבעות המוכרים, 6.5%, ומחירו כעת עומד על 0.44 סנט למטבע. שווי השוק שלו הוא 22.1 מיליארד דולר.
קרדאנו הוריד מערכו 0.91% ביממה האחרונה, ומחירו הוא 44 סנט למטבע ושווי שוק של 15.1 מיליארד דולר.
אחרון חביב הוא הדוג'קוין שירד ב-1.11% ביממה האחרונה אך עלה בשניים ורבע אחוזים בשבוע האחרון, מה שמשאיר את מחירו על כ-6 סנט למטבע ושווי השוק כולל של 8 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבר שבוע שיש עליות פסיכיות בקריפטו והבורסה בירידות קשות
    ash 09/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבוע של עליות מצויינות בקריפטו וסוף סוף יום אחד יש ירידות קלות ,הבורסה הרגילה שבוע בירידות קשות.
    סגור