קריפטו

מתקפת הענק: מה קרה לפלטפורמת הקריפטו הגדולה?

אינדוקס, פלטפורמת קריפטו מובילה בג'קרטה, מפצה את המשתמשים על גניבה של 22 מיליון דולר. החברה השעתה את פעילותה לביצוע תחזוקה ומזהירה מפני הונאות

מערכת ice |  1
מטבעות קריפטוגרפיים (צילום vecteezy)
פלטפורמת הקריפטו אינודקס, שממוקדמת בג'קרטה ויש לה מעל 6 מיליון משתמשים, השעתה את פעילותה בעקבות גניבה של 22 מיליון דולר. החברה דיווחה על בעיית אבטחה חמורה במערכת והפסיקה את שירותיה כדי לבצע תחזוקה ולוודא את תקינות הפלטפורמה.
אינודקס הבטיחה לפצות את המשתמשים שנפגעו מהגניבה והזהירה את הציבור מפני הונאות המנצלות את המצב. החברה ציינה שיש להיזהר מהודעות מזויפות שמזמינות אנשים להגיש בקשות להחזק כספים או לבקש פרטי מידע אישיים, ומסרה שהיא תחזור לפעילות רגילה ברגע שהתחזוקה תושלם.
חברות אבטחה בלוקצ'ין דיווחו כי החלו לראות תנועת כספים יוצאת מהפלטפורמה ב-10 בספטמבר, כולל 25 ביטקוין בשווי של כ-1.4 מיליון דולר ו-14 מיליון דולר באת'ריום.
התקיפה הנוכחית מצטרפת לסדרת התקופות על פלטפורמות קריפטו באסיה, כמו גניבת 230 מיליון דולר מהפלטפורמה WazirX בהודו ביולי האחרון, ותקיפה נוספת בסינגפור בשבוע שעבר שבה נגנבו מעל 27 מיליון דולר.
דו"ח מה-FBI ומיקרוסופט מצביע ל כך שמאחורי ההתקפות עומדים האקרים מקוריאה הצפונית, אשר פועלים נגד פלטפורמות קריפטו כחלק מאסטרטגיה שהניבה כ-3 מיליארד דולר בין 2017 ל-2023, עם כספים המיועדים לכאורה לתמוך בתוכנית הגרעין של המדינה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    את מי מענינת בורסת קריפטו באינדונזיה?? (ל"ת)
    חנן 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור