עסקי ספורט

אבל בעולם הספורט: אחד הכוכבים הגדולים אי פעם הלך לעולמו בגיל 59

הלם בכדורגל האיטלקי. אחד החלוצים הגדולים בהיסטוריה המקומית,  סלבטורה "טוטו" סקילאצ'י, הלך לעולמו בגיל 59 בלבד, אחרי שנאבק במחלה קשה. הוא סיים כמלך השערים במונדיאל 1990, וסיים כשחקן המצטיין של הטורניר כשהוא עוקף בדרך את מראדונה ונכנס לספרי ההיסטוריה של המשחק
מערכת ice |  5
סלבטורה סקילאצי (צילום אינסטגרם totogoal90@)
אבל כבד נפל על עולם הספורט בכלל, והכדורגל הישראלי בפרט, אחרי שנודע כי אחד מהכוכבים הגדולים אי פעם בכדורגל האיטלקי, סלבטורה "טוטו" סקילאצ'י, הלך לעולמו היום (רביעי) בגיל 59 בלבד, אחרי שנאבק במחלה קשה.
סקילאצ'י נחשב כאמור לאחד השחקנים הטובים והמוערכים ביותר בכדורגל הישראלי לכל דורותיו, כשהוא כיכב על המגרש בשנות ה-80 ושנות ה-90. "טוטו" גדל בקבוצת מסינה, ומשם עבר לשתי האימפריות הכי גדולות בכדורגל האיטלקי בצוותא עם מילאן - יובנטוס ואינטר. 
אבל הטורניר אותו כולם יזכרו לסקילאצ'י יותר מכולם הוא כמובן מונדיאל 1990 שנערך על אדמת איטליה. באותו מונדיאל, "טוטו" רשם את ההישג הגדול ביותר שלו בקריירה אחרי שהוביל את נבחרת איטליה על כתפיו כל הדרך לחצי הגמר, שם היא נעצרה על ידי ארגנטינה ודייגו מראדונה, אחרי שהוא סיים את הטורניר כמלך השערים עם שישה כאלה, כאשר נבחרתו סיימה במקום השלישי.
סקילאצ'י, שעד אותו הטורניר היה אלמוני להרבה מאוד מחובבי הכדורגל, נכנס לספרי ההיסטוריה והפך לאחד החלוצים הגדולים בתולדות הכדורגל האיטלקי, כאשר מלבד התואר מלך השערים, הוא גם נבחר לשחקן המצטיין של הטורניר, כשהוא מקדים בדרך את מראדונה.
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מה? מה? מה????
    גיא 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ״סקילאצ'י נחשב כאמור לאחד השחקנים הטובים והמוערכים ביותר בכדורגל הישראלי לכל דורותיו״
    סגור
  • 3.
    הוא לא שיחק בארץ כתב סתום שכמוך (ל"ת)
    tony 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    רמה נמוכה ששל כתבה - ממה נפטר? (ל"ת)
    ודד 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • ברור - קוקטייל 19
    בורלא 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההצגה ממשיכה
    סגור
  • 1.
    ז"ל
    קלינט 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבל על טוטו,הלך בגיל יחסית צעיר.זוכר אותו היטב ממונדיאל 90,חלוץ שבא מאלמוניות וכבש את לב האוהדים עם האנרגיות והרגש במשחקו. משתתף בצערם של האיטלקים .
    סגור