קריפטו

טראמפ משנה עמדה ומספק הצהרה חדה: "אם אתם בעד קריפטו תתמכו בי"

מנכ"ל Bitcoin Magazine מדווח כי הוא עובד עם צוות הקמפיין על כתיבת מדיניות מיטיבה שתחתם כבר ביום הראשון, במידה ויבחר לכהונה שניה. דיוויד ביילי הודיע כי יאסוף מימון על סך 100 מיליון דולר על מנת להבטיח שהנשיא הבא של ארה"ב יהיה תומך ביטקוין
מערכת ice | 
טראמפ נגד הביטקוין (צילום Noam Revkin Fenton Yonatan Sindel/Flash90)
טראמפ ממשיך בקמפיין לקראת בחירות 2024. כעת, מתפרסמים דיווחים שאחת החזיתות בהן הוא צפוי לפעול במידה ויבחר שנית לנשיאות ארצות הברית היא זירת הקריפטו. מנכ"ל אתר החדשות והפרשנות "Bitcoin Magazine" דיוויד ביילי פרסם ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) כי הוא עובד עם הקמפיין של טראמפ על מדיניות ביטקוין עליה צפוי טראמפ לחתום ביום הראשון שלו לתפקיד במידה ויבחר. 
 
בציוץ כתב ביילי שטראמפ עשה צעד משמעותי לקידום המטרות של שוק הביטקוין. בנוסף, הודיע ביילי כי הוא מתכנן לגייס סכום של 100 מיליון דולר עבור קמפיין שיבטיח שהנשיא הבא של ארצות הברית יהיה תומך ביטקוין ויקדם מדיניות המועילה למחזיקי המטבע הדיגיטלי. לדבריו הוא ישתף את הפרטים המדויקים על התוכנית שנמצאת בעבודה "בקרוב". 
 
טראמפ מתמודד כעת עם משפט מתמשך בניו-יורק. בעבר, כינה טראמפ את ביטקוין "הונאה", אך כעת נראה שהוא שינה את דעתו בנוגע למטבע המבוזר. בציוץ נוסף כינה ביילי את הקשר בין ביטקוין לבין טראמפ "ברית המועילה לשני הצדדים". באירוע ב-9 למאי אמר "אם אתם בעד קריפטו תתמכו בי, הבחורים האחרים רוצים להרוס את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה