בעולם

זו התרומה העצומה שטראמפ גייס ביום אחד לקמפיין

דונלד טראמפ הצליח לגייס כ-50.5 מיליון דולר ביום אחד לקמפיין הבחירות שלו. רבים תוהים מדוע התורמת הגדולה בקמפיין הקודם, מרים אדלסון, עוד לא תרמה דולר
מערכת ice |  1
מרים אדלסון (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock, vecteezy)
נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, קיבל ביום אחד תרומה עצומה של כ-50.5 מיליון דולר. הכסף נתרם לנשיא לשעבר למימון קמפיין הבחירות. באופן מפתיע, אחת מהתורמים הגדולים של טראמפ עוד לא הכניס את היד לכיס.
מרים אדלסון ובעלה שלדון אדלסון ז"ל תרמו לטראמפ בקמפיין הקודם לא פחות מ-90 מיליון דולר, בין התורמות הגדולות ביותר לקמפיין הבחירות. מספר מקורבים אמרו לוול סטריט ג'ורנל כי אדלסון לא שכחה את טראמפ ושהיא צפויה לתרום לקמפיין בקרוב.
אתר החדשות NBC דיווח לאחרונה על צירופה של רונה מקדניאל, יו"ר הוועד הלאומי הרפובליקאי לשעבר, אשר ידועה כבכירה שתקפה בפומבי את כלי התקשורת את העיתונאים בטענה כי אלו מדווחים פייק ניוז. במסגרת ההצטרפות המדוברת, מקדניאל תשמש כפרשנית של בחירות נשיאות ארה"ב בשנה הנוכחית.
לבד זאת, מקדניאל ידועה כבכירה שתמכה בפומבי בדונלד טראמפ. בזמנו, מקדניאל התייחסה לטענות שציין טראמפ המתקשרות לעיוות התוצאות במהלך הבחירות  לנשיאות ארה"ב ב-2020 והדגישה כי אכן יש אמת בדבריו.
בעקבות אותה ידיעה, סגנית נשיא בכלי התקשורת NBC, קארי באדוף בראון, ציינה בפני העובדים כי מדובר בהישג חשוב ביותר נוכח העובדה כי רונה מקדניאל מצטרפת לכלי התקשורת האמריקני.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יחי הקרנפים, NBC הצטרפה (ל"ת)
    אי שם 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור