קריפטו

האם ג'ו ביידן יהרוג את הקריפטו אם ייבחר שוב?

רון דסנטיס, שלאחרונה הכריז על התמודדותו לנשיאות ארה"ב, אמר שממשל ביידן רוצה "למחוק את הביטקוין" כי הם לא שולטים עליו
מערכת ice | 
ג'ו ביידן והקריפטו (צילום Gints Ivuskans / Shutterstock, unsplash)
ביטקוין ואתריום - שני מטבעות הקריפטו המובילים בעולם - חזרו בחזרה לאור הזרקורים השנה על רקע החששות שארה"ב מנהלת מלחמה חשאית נגד הקריפטו.
מחיר הביטקוין חזר מהשפל של סוף 2022 של כ-16,000 דולר ליחידה לאחר קריסת בורסת הקריפטו FTX. 
כעת, לאחר שאלון מאסק פרסם השבוע אזהרת קריפטו מפתיעה, מי שרוצה להפוך למועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, רון דסנטיס, הזהיר שממשל ביידן "נגד ביטקוין" ועלולה בסופו של דבר "להרוג אותו" לחלוטין.

"אני חושב שלמשטר [ביידן]  יש משהו נגד ביטקוין, ואם זה יימשך עוד ארבע שנים, אתה יודע, הם כנראה בסופו של דבר יהרגו אותו", אמר השבוע דסנטיס, כיום מושל פלורידה.
"ביטקוין מייצג איום עליהם", אמר דסנטיס. "הם מנסים למחוק אותו."
בשנה שעברה, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הוציא צו ביצוע המורה לסוכנויות פדרליות שונות לפתח תוכנית מקיפה להסדרת שוק הביטקוין, האתריום והקריפטו.
התרסקות מחירי הביטקוין שלאחר מכן, שמחקה כ-2 טריליון דולר בערך משוק הביטקוין, האתריום והקריפטו המשולב, העלתה את הקריפטו לראש סדר היום הרגולטורי ואילצה חברות קריפטו רבות בארה"ב לחפש מעבר לים מקומות ידידותיים יותר מבחינת עסקים.
דסנטיס, שמאתגר את נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ - שב-2019 אמר שהוא לא חובב ביטקוין, אתריום ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים - טען שהביטקוין מהווה איום על "המתכננים המרכזיים" בממשל ביידן שרוצים לשלוט בכל.
"יש לך את כל הזכות להתעסק בביטקוין", אמר דסנטיס. "הסיבה היחידה שהאנשים האלה בוושינגטון לא אוהבים את זה היא בגלל שהם לא שולטים בזה".
דסנטיס, שנמצא כעת בסקרים הרבה מתחת לטראמפ, תקף את מה שהוא כינה "הבירוקרטיה" שהובילה למה שכונה במרחב "נקודת חנק מבצעית 2.0" - הרעיון שהרגולטורים, הבנקים והפוליטיקאים בארה"ב מנהלים מלחמה סודית בחברות קריפטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה