משפט

דונלד טראמפ מסתבך: כוכבת הפורנו ודוגמנית הפלייבוי משתפות פעולה

עורכי דינו של המועמד הרפובליקני לנשיאות מנסים למנוע את עדותן של סטורמי דניאלס וקארן מקדוגל. על פי החשדות, טראמפ זייף רישומים עסקיים כדי להסתיר תשלומים שסופקו לשתי הנשים במהלך הבחירות ב-2016 כדי לקנות את שתיקתן לגבי רומנים אסורים. הפרקליט הגיש מסמך של 47 עמודים שתוקפת את אמינותן של הבנות
מערכת ice |  1
קארן מקדוגל, דונלד טראמפ, סטורמי דניאלס (צילום shutterstock, ויקיפדיה/ © Glenn Francis, www.PacificProDigital.com)
עורכי הדין של דונלד טראמפ מנסים בכל כוחם לחסום את כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס, דוגמנית הפלייבוי לשעבר קארן מקדוגל ואת המתקן (fixer) לשעבר של איש העסקים מייקל כהן מלהעיד במשפט הפלילי שלו בניו יורק, שאמור להתחיל בחודש הבא. כך פרסם אמש (שלישי) אתר החדשות הבריטי independent.
התובע המחוזי של מנהטן, אלווין בראג, מאשים את טראמפ בזיוף רישומים עסקיים כדי להסתיר תשלומים ששילמו לדניאלס ומקדוגל על ידי כהן במהלך הבחירות ב-2016 כדי לקנות את שתיקתן לגבי רומנים מחוץ לנישואים קודמים שניהל עם שתי הנשים. 
 
המועמד הרפובליקני לנשיאות מכחיש את העניינים והודה בחפותו ב-34 האישומים העבירה שהוא מתמודד. עורך הדין של טראמפ, טוד בלאנש, הגיש אתמול בקשה בת 47 עמודים שתוקפת את אמינותם של העדים הפוטנציאליים, והציעה שדניאלס תציע עדות "שקר" ו"מרושעת" ותכנה את כהן "שקרן".
כמו כן, ביום שני, בראג ביקש להטיל על טראמפ צו איסור פרסום כדי למנוע ממנו לעסוק ב"רטוריקה אלימה והתקפות פומביות" סביב המקרה, בעוד המועמד ערער על פסק הדין של 454 מיליון דולר במשפט ההונאה האזרחי הנפרד שלו בניו יורק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה זה "הודה בחפותו"?
    היטוי משםטי חדש? 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תרגום על ידי מכונה?
    סגור