בעולם

דונלד טראמפ מאוים: המכתב שטלטל את גורמי הביון בארה"ב

מכתב המכיל אבקה לבנה לא מזוהה נשלח לביתו של דונלד טראמפ ג'וניור, והבהיל את צוותי החירום במדינת פלורידה. הוא אחת הדמויות המובילות בקמפיין של אביו, והמשטרה אמרה מאוחר יותר שהחומר אינו מסוכן. מי עומד מאחורי המסמך?
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום Shealah Craighead, הבית הלבן)
מכתב המכיל אבקה לבנה לא מזוהה נשלח לביתו של דונלד טראמפ ג'וניור, והבהיל את צוותי החירום במדינת פלורידה. גורם המעורה בפרטים אמר כי תוצאות הבדיקות לחומר אינן חד משמעיות, אך גורמים רשמיים אינם מאמינים כי מדובר בחומר קטלני. האדם דיבר בעילום שם ואישר את פרטי המכתב, שדווחו לראשונה על ידי הדיילי ביסט.
בנו הבכור של הנשיא לשעבר והמתמודד על המועמדות הרפובליקנית פתח את המכתב - שהכיל גם איום מוות - במשרדו הביתי, מה שהקפיץ את צוותי החירום. המשטרה בצדק, פלורידה, אמרה כי משרד השריף של פאלם ביץ' הוביל את החקירה. משרד השריף אמר שהוא משתף פעולה עם השירות החשאי של ארצות הברית, אך אין לו פרטים נוספים. השירות החשאי סירב להגיב.
 
טראמפ ג'וניור הוא אחת הדמויות המובילות בקמפיין של אביו, שמציג לעתים קרובות כותרות באירועים ומופיע בראיונות מטעמו.  הוא ואחיו אריק חויבו לאחרונה לשלם כמעט 4.7 מיליון דולר בתיק ההונאה האזרחית בניו יורק שהובילה לקנסות של יותר מ-454 מיליון דולר נגד אביהם. דונלד טראמפ ג'וניור קיבל גם איסור של שנתיים לכהן כמנהל בכיר בכל חברה ניו יורקית או לבקש הלוואות מכל בנק הרשום במדינה, וכך גם אחיו.
 
מדובר בפעם השנייה שאבקה לבנה נשלחה לבנו הבכור של הנשיא לשעבר. בשנת 2018, אשתו דאז, ונסה, נלקחה לבית חולים בעיר ניו יורק לאחר שפתחה מעטפה המיועדת לבעלה שהכילה אבקה לבנה לא מזוהה. המשטרה אמרה מאוחר יותר שהחומר אינו מסוכן.
במרץ 2016, בלשי משטרה וסוכני FBI חקרו מכתב איום שנשלח לדירתו של אריק טראמפ במנהטן שהכיל גם אבקה לבנה שהתבררה כלא מזיקה. מעטפות המכילות אבקה לבנה נשלחו גם פעמיים בשנת 2016 למגדל טראמפ, ששימש כמטה הקמפיין של דונלד טראמפ הבכור. ב-2001 מכתבים המכילים אנתרקס קטלני נשלחו בדואר לארגוני חדשות ולמשרדים של שני סנאטורים אמריקנים. המכתבים האלה הרגו חמישה אנשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה