קריפטו

טרגדיית הביטקוין: לא תאמינו איך אפשר לאבד יותר מ-500 מיליון דולר

לאחר שזרק את מחשב הנייד לפח האשפה, ג'יימס הוואלס איבד 7,500 מטבעות ביטקוין אשר השווי המוערך הינו למעלה מ-500 מיליון דולר. כעת, החל הוואלס בהליך משפטי בכדי לקבל היתר לביצוע חפירה באתר הפסולת שבו הושלך מחשב הנייד
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
עולם הקריפטו והמטבעות הדיגיטליים דורש ערנות מוגברת יותר מהמשקיעים הרבים המחזיקים את הונם בארנק הדיגיטלי. ג'יימס האוולס איבד את הגישה ל-7,500 מטבעות ביטקוין, אשר כיום שווים יותר מ-500 מיליון שקל.
לאחר שהאוולס הבין כי הלפטופ שלו אינו תקין, הוא זרק אותו לפח האשפה ורק מאוחר יותר נזכר כי עשה טעות איומה – הדיסק הקשיח של המחשב כלל את המפתחות הדיגיטליים לארנק שבו מוחזקים 7,500 מטבעות הביטקוין.
 בעקבות כך, החל האוולס לבצע חיפוש נרחב ואף הקפיד להציב מערך אבטחה מסביב לאתר שבו נזרק הלפטופ. בראיון ל-NBC , אמר הוואלס: "בכל רגע במהלך היום אני עדיין חושב מה היה יכול לקרות".
מלבד זאת, הוואלס בחר לפנות לעירייה ולהציע לשלם על ביצוע חפירה באתר אך ללא הצלחה. כעת, פועל המשקיע הצעיר בדרך אחרת. הוא מציין כי הוא צפוי להשתמש בטכנולוגיית ה-AI בכדי לסרוק ולנסות לזהות את הדיסק הקשיח המכיל את הונו. 
לאחר שהעירייה סירבה להצעתו בטענה כי אותה חפירה עלולה לגרום למפגע תברואתי, החל הוואלס בהליך משפטי נגד העירייה בכדי לדרוש היתר לביצוע חפירות באתר שבו הושלך המחשב נייד שלו יחד עם הדיסק הקשיח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה