כסף וצרכנות

שופרסל בפדיחה מטורפת: מה קיבלה הלקוחה בגלידה שהזמינה במשלוח?

בווידאו ששיתפה לקוחה נכתב: "הזמנת גלידה במשלוח מהסופר וזה מה שקיבלתם". הלקוחה הסבירה שאמה ביצעה את ההזמנה ובזמן שכולם חיכו עם הגביעים הם גילו את הסלט בפנים כי כנראה אחד העובדים שכח שם את הארוחה שלו". משופרסל נמסר שמדובר במקרה חריג והלקוחה פוצתה
מערכת ice |  3
שופרסל (צילום freepik)
בעמוד האינסטגרם של 'הצינור' ברשת 13 פרסמו סיפור חריג במיוחד הבוקר (שני), כאשר לקוחה בשם שחר הזמינה משלוח משופרסל, וגילתה הפתעה בתוך קופסת הגלידה - ארוחת הצהריים של אחד מהעובדים בסופרמרקט ממנו בוצעה ההזמנה. 
בווידאו ששיתפה נכתב: "הזמנת גלידה במשלוח מהסופר וזה מה שקיבלתם". הלקוחה הסבירה שאמה ביצעה את ההזמנה ובזמן שכולם חיכו עם הגביעים הם גילו את הסלט בפנים כי כנראה אחד העובדים שכח שם את הארוחה שלו". משופרסל נמסר שמדובר במקרה חריג והלקוחה פוצתה.
רק לאחרונה, אחרי הביקורת הקשה בסניפי יוחננוף וקרפור,שודרה בתכנית חיסכון בקשת 12 הביקורת ברמי לוי ובשופרסל, שתי רשתות המזון הכי גדולות בישראל שנעשתה על ידי פקחי משרד הבריאות, אליה התלוו אנשי מערכת התכנית. בשופרסל המצב לא היה טוב יותר ויולן כהן, מסבירה כי: "המפקחות הגיעו לסניף במרכז וברגע שנכנסו למחסנים האחוריים הריח היה לא נעים והזוהמה גדולה", המפקחות אומרות: "יש ריח של ביוב, ריח של גופה, ציפורים יש פה, קורי עכביש, יש חולדות ועכברים".
הן מגלות כי האזור היה מלוכלך, התגלו גבינות שהעלו עובש. בשופרסל נמצא באזור אחסון האשפה, גם אחסון של סחורה. האזור היה מלוכלך. במעדנייה התגלתה גם כן גבינה שפג תוקפה "כשנכנסו למחסן הייתה תחושת מחנק, הפתחים היו פתוחים ומאפשרים כניסת מכרסמים".
משופרסל נמסר: "ממצאי הביקורת אינם מאפיינים וכפי הנראה מלמדים על תקלה מקומית, שאינה עומדת בסטנדרטים ובנהלי הרשת המותאמים לדרישות משרד הבריאות. עם קבלת הממצאים לפני מספר ימים, פעלנו להפקת לקחים ולחידוד הנהלים באופן מיידי". רשת ויקטורי לא הגיבה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גלידה
    יפה 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה קורה מה הסיפור?
    סגור
  • 2.
    קופסת הגלידה
    רוז 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מכל דבר עושים סיפור הולכים לטלויזיה..בלה בלה בלה ..על מה כל זה אנשים אין להם מה לעשות רק לעשות בושות לאחרים ..נו זה קורה
    סגור
  • 1.
    עד עכשיו מחפש מי גנב לי את הסלט
    אחמד 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תשמרי פירור
    סגור