כסף וצרכנות

רשת יוחננוף נחשפת: "לכלוך ושאריות עובש, מסכנים את הציבור"

בבדיקת פתע שנערכה בסניף לרשת יוחננוף ברמלה התגלו מספר ליקויים חמורים: "לא אמור להיות ככה מלוכלך. המדפים עם שאריות של עובש. ממצאים שעלולים לסכן את בריאות הציבור"
מערכת ice |  5
סניף יוחננוף (צילום Magma Images)
בזמן שעוד ועוד רשתות שיווק נפתחות בישראל, הן מנסות בכל הכוח להילחם על הצרכנים, כאשר מצדם של הצרכנים לא פחות חשוב מכך שהמחירים יהיו זולים, זה שיהיה נקי ומסודר.
ב"תוכנית חיסכון" בקשת 12 יצאו לבדיקת פתע מקיפה יחד עם משרד הבריאות בכמה רשתות שיווק, כאשר השנייה שבהן אחרי רשת קרפור היא רשת יוחננוף. המפקחות של משרד הבריאות הגיעו לביקורת בסניף רמלה של רשת יוחחנוף, וכבר במחסן נתקלו במקררים מלוכלכים שמלאים בעובשים. "לא אמור להיות ככה מלוכלך. המדפים עם שאריות של עובש", אמרו המפקחות. מיד לאחר מכן, התגלה תיקן מת ליד אריזות המזון.
במחלקת החמוצים עובדים עישנו  ליד מוצרי המזון, בקצביה נמצאו בשרים שלא ברור מתי פג תוקפם, אבל הגרוע מכל הגיע במחלקת המטבח, שם בוצעה בדיקת טמפרטורה, שהגיעה ל-40 מעלות, כשבפועל אחזקה של מזון בטווח טמפרטורה בין ארבע ל-65 מעלות הוא טווח טמפרטורה מסוכן שמעודד התפתחות של חיידקים במוצרים. 
לילה בורוכוב, מפקחת נפשית במשרד הבריאות, אמרה ל"תוכנית חיסכון": "משרד הבריאות מצפה מבעלי עסקים לקחת ברצינות את כל הליקויים שהוזכרו ובכך לשמור על בריאות הציבור. גם ביוחננוף התגלו שלל ממצאים כגון: ממצאים שעלולים לסכן את בריאות הציבור".
תגובת יוחננוף ל"תוכנית חיסכון": "רשת יוחננוף מקפידה בסניפיה על כל הוראות משרד הבריאות. מיד בתום הביקורת תוקנו הליקויים וחודדו הנהלים. אנו מודים לצוותי משרד הבריאות וחדשות 12 על הבדיקה בשטח ועל אכיפת הנהלים"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    גם החלב היה מקולקל למרות שהתאריך עוד שבוע קדימה.כנראה מ (ל"ת)
    אבי 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    איכס
    איכס 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איכס
    סגור
  • 3.
    תבדקו את הסניף בהרצל רחובות (ל"ת)
    אחד שנבהל 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רמי לוי נוקם
    נתן 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במי שיותר טוב ממנו בזכויות עובדים וקופאיות
    סגור
  • 1.
    יוחננוף רשת פח ,מלא עכברים בחנות
    ירון 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מלא עכברים בחנות ראו הוזהרתם
    סגור