כסף וצרכנות

מכה קשה לצרכנים: בכמה עומדים לקפוץ מחירי משקאות טמפו?

אחרי שחברת המשקאות טמפו הודיעה כי הבירות, המקומיות והמיובאות, יעלו בשיעור של כ-8% לאחר העלאה קודמת של יותר מ-5% בעקבות מס האלכוהול, כעת גם המשקאות הקלים יתייקרו בשיעור של 6.7%
מערכת ice |  3
מפעל טמפו בנתניה (צילום ויקיפדיה)
תתכוננו להעלאת מחירים נוספת עבור הצרכן הישראלי והפעם מדובר בחברת המשקאות המובילה טמפו. על פי ההערכות החברה שהודיעה לא מכבר על עלייה של עד 8% במחירי הבירות שלה - עלייה שנכנסה לתוקף לאחרונה, כעת מחירי המשקאות הקלים מזנקים ב-6.7%.
לא מדובר בהעלאה הראשונה של החברה; לפני כשנה היא העלתה ב-10% את מחירי המשקאות החריפים שהיא מייצרת ומשווקת. העלייה הנוכחית תכלול כמה ממותגי טמפו, בהם פפסי, פפסי מקס, מירנדה, 7UP, סיידר הגליל, נסטי ועוד.
בעלייה הקודמת של מוצרי טמפו, הבירות הייניקן, גולדסטאר ומכבי עלו בכ-5%. כמו כן, בירות מיובאות, דוגמת פאולנר ומרפיס, עלו אף יותר. העלייה הגיעה בעקבות המחירים הגבוהים של חומרי הגלם, דוגמת הזכוכית ומחירי האריזות.
העלייה הזו צפויה להשפיע גם על העסקים השונים שמוכרים את המשקאות, בהם גם מקומות בילוי כמו ברים ומסעדות, שאינם צפויים לספוג על עצמם את ההתייקרות, אלא לשקף אותה במחירים למבלים ולגלגל אותם אל הצרכנים ששוב ישלמו יותר בבילוי או בסופרמרקט כשירכשו את המוצר לביתם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טמפואפ
    מ. 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכה קשה לחברה לא לצרכנים! כל הצרכנים לא יקנו גם כך זה לא בריא וגם יהיה יקר יותר, טמטום.
    סגור
  • תגיד את זה לחבריך הדוסים (ל"ת)
    חח 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    למי אכפת
    מומחה 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שותים מים
    סגור