כסף וצרכנות

בעלי יוחננוף חושף בשידור חי: כך נוריד את המחירים

איתן יוחננוף אמר בראיון הבוקר כי: "אנחנו עושים את שלנו ומעלים על המדף מוצרים חליפיים. אנחנו גם עושים מהלכים כמו שופרסל ולא מעלים מחירים ונראה לאן המהלך יוביל", ומה הכוח של הצרכן?
מערכת ice |  7
איתן יוחננוף (צילום גבע טלמור)
בתחילת חודש נובמבר, צפוי גל של עליות מחירים של המוצרים השונים בסופרמרקטים השונים במגוון מחלקות, כאשר הייצרניות ויבואניות המזון מתכוונות באופן גורף לדרוש מרשתות השיווק להעלות את המחירים, אחרת לא יקבלו סחורה. איתן יוחננוף, בעלי הרשת 'יוחננוף', התארח בתכנית הבוקר של קשת 12 והסביר מה על הצרכן לעשות.
"אנחנו מבחינתו שום דבר לא חדש, כל פעם שהספקים רוצים להעלות מחיר אנחנו נלחמים", אמר יוחננוף. "אם נסתכל על המדד, המחירים בארץ לא עלו והמדד מוכיח את זה. ביחס לשוק המקומי, המחירים לא עלו כל כך, זו עובדה מוגמרת. העלייה לא כמו שהיא נשמעת והצלחנו לבלום את זה, אני לא ממציא".
יוחננוף המשיך: "בסוף, המהלך פה הוא משותף, אם אני אחליט שלא להכניס מוצר לחנות, אבל אתה תקנה אותו בחנות אחרת כי אין אותו אצלי, אז לא עשינו שום דבר. זו פעולה משותפת. אנחנו עושים את שלנו ומעלים על המדף מוצרים חליפיים. אנחנו גם עושים מהלכים כמו שופרסל ולא מעלים מחירים ונראה לאן המהלך יוביל".

עוד המשיך בעלי הרשת: "אנחנו כרגע בתחילת התהליך, נראה איפה זה ייגמר, יכול להיות שבסוף איכשהו נמצא את עמק השווה. אנחנו עושים כל מאמץ כדי לבלום את עליות המחירים, במוצרים שהם קריטיים כמו מזון תינוקות, נוכל להוריד אותו מהמדפים? התינוק יגיד שהוא יאכל בשבוע הבא?".
האם ניתן להוריד מחירים? "אנחנו לא פופוליסטים ופוליטיקה זה לא הצד שלנו, אנחנו אנשי עשייה ולא חזקים בדיבורים. הממשלה צריכה להתעורר ולהביא את חלקה בצד הזה, יש מע"מ, מיסוי והיא בוחרת לשבת בצד. לא כל מה שכל אחד אומר זה נכון, החקלאי לא מוכר לי בשקל ואני ב-8 שקל. איך מורידים מחיר? אנחנו מעלים מוצרים חליפיים והצרכנים אם הם רוצים תוצאה, שיקנו מוצרים אחרים, זה משדר ליצרן או הספק מסר".
לסיום טען: "אני חי בעסק שלי ואני מבטיח שאם תראה קטגוריית פסטות, תבחין בפערים גדולים, אם תמשיך להיות מכור תקנה ביוקר. כשאתה מצפה ממני לתת הצעה פופוליסטית, אני אומר לך שאתה הקובע, אם אני לא מכניס מוצר מסוים ותקנה אצל המתחרה, הפסדתי במשחק. הכוח בידיים של הצרכן חד משמעית, זה הכוח".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    כל הכבוד למלחמה שלך,אבל למה מחירי המותג הפרטי עלו?
    יוני 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולמה לא הורדתם מחיר כשמחירי ההובלה הימית נחתכו בחצי? כולם עובדים על הציבור בעיניים
    סגור
  • 6.
    זו הסיבה שאין יותר מולר? (ל"ת)
    צרכן 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    תגבור קופאיות בסניף יד אליהו רחוב השלושה
    יהלי אופיר 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום כל הכבוד שאתה מכריז שאינך מעלה מחירים אני גם מציעה לתגבר עובדים בקופות שאנשים משלמים במזומנים תודה יהלי אופיר
    סגור
  • 4.
    עליית המחירים החלה כבר
    לאה 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עליית המחירים התחילה מיד אחרי החגים. אפילו לא חיכו לחודש נובמבר. הזוי!
    סגור
  • 3.
    עגבניות מלפפונים 3 קילו ב 10.90 ועדיין מורוחות
    טל 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחירים האלה בחנויות הפרטיות ועדיין מורוחות גם גזר כרוב בצל תפוח אדמה
    סגור
  • 2.
    חחחח
    מולייר 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה בטח לא קונה ברשתות אבל אנחנו מרגישים את העלויות בקופה כאשר כל שבוע משלמים יותר אלק לא מעלים מחירים החזירות בארץ הפכה לאופנה מקובלת בכל התחומים בושה .
    סגור
  • 1.
    מחירים
    אלאלכס 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עובדים עלינו. עובדים עלינו. משחק מכור של הרשתות.
    סגור