כסף וצרכנות

הסופרמרקטים עבדו עליכם: תתכוננו לעליית מחירים מטורפת

האם בכירים ברשתות השיווק מודים כי שיקרו בנוגע לכך שלא יאשרו את עליית המחירים? כנראה שבשל העובדה מדובר ביבואנים רבים ואי אפשר להישאר בלי סחורה על המדפים, הן נאלצו פשוט להתל בתקשורת ובציבור
מערכת ice | 
התייקרות מוצרים (צילום shutterstock)
על פי פרסום ראשון ב"תוכנית חיסכון" הערב (חמישי) של מעיין פרתי, ‏בשיחות סגורות עם בכירים ברשתות השיווק, הם מודים כי שיקרו בנוגע לכך שלא יאשרו את עליית המחירים. הסיבה היא פשוטה - מדובר ביבואנים רבים ואי אפשר להישאר בלי סחורה על המדפים.
המשמעות היא שכנראה חלק גדול מהרשתות שהצהירו לבקשת העיתונאים שיסרבו להעלאת המחירים - ביניהן שופרסל, רמי לוי, יוחננוף, ויקטורי, יינות ביתן, אושר עד ועוד שלל רשתות, בסופו של דבר כן ייקרו את המחירים מתחת לרדאר.
 
מגיש התכנית 'הצינור' של רשת 13, גיא לרר, עדיין בטוח שהסירוב בחיים: "אחרי שעשר הרשתות הגדולות התחייבו לא לקבל את עליות המחירים של יוניליוור ודיפלומט, תנועה מעניינת מתחילה להירשם גם בקרב הקטנות יותר".

לרר הסביר מי הן המצטרפות: "גם רשתות מעיין 2000 וסיטי מרקט מאשרות לנו שיסרבו להעלאות. אנחנו נפרסם גם עסקים קטנים יותר, אפילו מכולות שכונתיות, שיחליטו בעת הזו שהם בוחרים צד"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה