כסף וצרכנות

מחירי מוצרי 'טרה' לא יעלו בסופרמרקטים? אלו הרשתות שהתנגדו

אחרי שטרה ביקשה להעלות את המחיר, שופרסל ויוחננוף הביעו סירוב גורף ולא יציגו את המוצר על המדפים שלהן והצרכנים יחפשו מותגים אחרים זולים יותר בסופרמרקט. גם רמי לוי ורשת ויקטורי מצטרפות
מערכת ice | 
איפה הכי משתלם לקנות (צילום freepik)
שופרסל ממשיכה להלחם נגד הייצרניות והייבואניות הגדולות במשק כשהיא נותרת בסירובה להרים את המחירים של מגוון מוצרים ומותגים. מגיש הצינור ברשת 13, גיא לרר הסביר מה זה אומר בעצם עבור הצרכנים. כאשר נודע לאחר מכן גם ב'הכל כלול' כי יוחננוף גם כן לא מעלה את המחירים של 'טרה' ולא יציגו את המוצרים על המדפים שלהן.
לרר כתב: "שופרסל עומדת איתנה בסירובה להעלות מחירים באופן גורף, גם אם זה יוביל לחוסרים במדפים. אם רשתות השיווק הגדולות האחרות יצטרפו - לא יהיו העלאות בנובמבר. חשוב לחזק רשתות שמסרבות להעלות מחירים. הן המפתח לעצור את סיוט נובמבר".

רק אתמול עקץ המגיש: "אין גל עליות מחירים ״החל מהיום״. יש בקשות של יבואנים ויצרנים מרשתות השיווק להעלות. יש רשתות שיווק שהבטיחו שיסרבו ויש את הציבור שהוכיח שיכול להשיב מלחמה. אם הרשתות יעמדו במילתם והציבור לא יהיה אדיש - שום דבר לא סגור".
לאחר מכן הסביר לרר: "בום: גם יוחננוף וויקטורי מתחייבים, נסרב לעליות המחירים של נובמבר. יחד עם שופרסל ורמי לוי אנחנו מדברים כמעט על חצי שוק(!) שיהיה בהצלחה ליוניליוור ודיפלומט לאבד חצי שוק ולהוסיף לעצמם עוד זעם וטינה מוצדקים מהציבור הישראלי. באמת, רק תמשיכו"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה