כסף וצרכנות

שופרסל בבלאגן ענק בסניפים: מדוע הלקוחות עומדים שעות בתור?

רגע לפני כניסת ערב חג סוכות, הרשת נקלעה לצרה כאשר בעיות בתקשורת קופות העסקים ברחבי הארץ גרמו לתקלה בסניפים, וריפון מסרה: "בחלק מהמקומות התקלה כבר נפתרה באופן מידיי ו-Verifone עושה כל שניתן בכדי לתת מענה מהיר ללקוחותיה"
מערכת ice |  25
שופרסל והרשות לניירות ערך (צילום freepik, vecteezy)
דווקא בערב החג, לזה לא ציפו הקונים ברשת שופרסל, רשת הקמעונאות הגדולה בישראל. בעיות תקשורת בקופות העסקים ברחבי הארץ, ביניהם גם ברשת הענק, גרמו לתקלה ולתורי ענק בסניפים, שעות בודדות לפני ערב החג.
על פי הפרסום של שרון קנובליך, לקוחות מעידים על תורים חריגים של יותר משעה בקופות הסופרמרקט. מרשת שופרסל נמסר בתגובה לידיעה: "בשל תקלת תקשורת ארצית ישנם שיבושים במערכת הסליקה בסניפים מסויימים".

מחברת וריפון נמסר בתגובה על התקלה בקופות בערב החג בחנויות ורשתות ברחבי הארץ: "ישנה תקלה במספר קופות Verifone בבתי עסק. בחלק מהמקומות התקלה כבר נפתרה באופן מידיי ו-Verifone עושה כל שניתן בכדי לתת מענה מהיר ללקוחותיה".
אגב, רק לאחרונה  נודע כי שופרסל כבר נערכת לתוכנית התייעלות, שצפויה לכלול גם פיטורי עובדים, אך עם זאת,  בכירי החברה הולכים להיות מתוגמלים באופציות בשווי של כ-25 מיליון שקל. בהנחה שכל האופציות יגיעו לשלב המימוש, המניות שיקבלו הבכירים מהוות כ-2.11% מההון הכולל של שופרסל.
בכירי הרשת יוכלו לממש את האופציות בשלוש מנות לתקופה של 4 שנים – מחיר המימוש עומד על 24.32 שקלים. כ-5% מעל ממוצע שער הנעילה של המניה ב-30 ימי המסחר שקדמו להודעה. מחיר הבסיס של מניית שופרסל עמד היום על 21.80 שקלים.
מחברת שב״א נמסר: המערכת הלאומית פועלת בצורה סדירה עם עומסים אופייניים לערב חג חברת שב״א, מנהלת ומפתחת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי, מודיעה כי לא קיימת תקלה ארצית באישור עסקאות בכרטיסי אשראי בבתי העסק בישראל. על רקע דיווחים ופניות שונות שהגיעו לשב״א במהלך השעה האחרונה נפתחה בדיקה ובמהלכה התברר כי ככל הנראה בשל תקלה נקודתית באחת מיצרניות הקופות ישנן רשתות החוות תקלות נקודתיות באישור עסקאות.
תגובות לכתבה(25):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    לא להתקרב לשופרסל גנבים!!! (ל"ת)
    מויישה 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    מפתיע שעם המחירים שלהם עדיין קונים שם (ל"ת)
    מור 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    דנה
    דנה 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הסופרים על הפנים!!! קופאית אחת לחסכון המחירים בשמיים לא לקנות בסופרסל בכלל!!!! חוץ מזה שאין סחורה בכלל!!! חסר מוצרים שחודשים כבר אין. שיסגרו!!! תיראו מה קורה בגבעתיים על הפנים
    סגור
  • 21.
    מההה
    איל 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם יקרים מאוד וגם מזלזלים בלקוחות ברמה של לה....ן מהמקפצה
    סגור
  • 20.
    אנחנו טיפשים
    משה 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אנחנו אשמים אולי לא ספציפית במקרה הזה אבל אנחנו הופכים להיות הקופאים בסופר ולוקחים לאנשים את מקום העבודה ועוד מבלי לקבל תמורה מלא היו אומרים אם תעשה לבד תחשבון תקבל תמורה/שי מסוים
    סגור
  • טען עוד
  • 19.
    טיפשים עומדים בתור אצל נוכלים (ל"ת)
    אברם 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 18.
    טיפשים
    מולייר 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    טיפשים גם מחכים דעות בתור וגם משלמים יקר יותר .
    סגור
  • 17.
    מודיעין
    שמואל 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בשופרסל מודיעין סנטר מגרשים את הלקוחות.מנסים למכור להם מניוי. ולא סחורה
    סגור
  • 16.
    פיטורי כובדים שירות פחות טוב לצרכן (ל"ת)
    די לרשעות 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 15.
    הצרכן הישראלי גורם לעיקובים
    אורח 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כי הקופאיות מתחלפות כמעט כל חודש/חודשיים חסרות ניסיון ועובדות לאט למרות שצריך רק לסרוק והמחשב כבר עושה הכל. הישראלים אוהבים קודם כל לארוז ולמיין הכל בשקיות ורק אחרי זה הם משלמים ובינתיים הקופה עוצרת. אני לוקח שקיות לעגלה ובאוטו אני מעביר את המצרכים לשקיות וזה יותר נוח. צריך לחייב את הלקוחות לפנות את הקופה מיד עם העברת הפריט האחרון. ויקבלו שקיות רק לאחר ששילמו. ושילכו בצד ויסדרו להם. או שהסופר יעמיד אורז לשקיות ליד כל קופה
    סגור
  • 14.
    כשהייתי בשופרסל לא היו תורים אבל יש בעיה אחרת
    חנה 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בשופרסל עובדים הרבה אוספים להזמנות שסוגרים את המעברים עם העגלות הענקיות שלהם. קשה לזוז שם מהסיבה הזו...מעצבן
    סגור
  • 13.
    נו אז
    שי 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    במצב כזה לוקחים את הרגלים והולכים קניות בסניף אחר או ברשת אחרת אני למשל זמן המקסימלי של להמתנה בתור הוא עד רבע שעה לאחר מכן אני משאיר את המצרכים ומחפש מקום אחר
    סגור
  • 12.
    ככה זה שמנסים לחסוך בקופאיות
    יעל 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בקרוב כולם בשרות עצמי
    סגור
  • 11.
    רק פראיירים קונים אצלהם יקר
    יקרנים 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    9 1
    הכי יקרים למה לקנות שם
    סגור
  • 10.
    סניף קרית אליעזר חיפה מגעיל
    ליאת 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הסניף בחיפה קרית אליכזר התור והגישה של העובדים ממש מגעיל תבאו לעשות בקורת פתעה ותראו מה קורה בסניף קרית אליכזר חיפה תנבו לא להכנס לסניף יש רשת של סוםר אחר ליד מזון עדחף שם לקנות היחס חם ויש הכל.
    סגור
  • 9.
    הייתי בסרט הרע הזה. בושה שאין כמוה
    שופרסל מזלזלת בנו 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    8 0
    דווקא בערב החג כשכולם לחוצים על קניות זה קורה. זה ממש לא תקלה נקודתית, ולפי בירור שעשיתי זה קרה בהרבה סניפים. אצלנו מי שלא שילם במזומן נאלץ לוותר על הקניה כי המערכת לא קיבלה שום אשראי.
    סגור
  • אסור לקנות ברשת הכי יקרה במדינה
    דני 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הרשת היקרה במדינה משלמים משכורות עתק למנהלים עם מטה מנופח על חשבון הצרכנים
    סגור
  • 8.
    שופרסל בסגולה פתח תקוה קופת נכים איטית מאד
    רוחה 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לעמוד בתור של הנכים קשה הרבה זמן לא יעילים
    סגור
  • 7.
    היה צפוי
    ירון 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא ברור איך לא צפו את זה מראש. משום מה רק בשופרסל התקשורת בין מסוף כרטיס האשראי לאישור הבנקאי צולעת. בכל מקום אחר האישור כמעט מיידי. בשופרסל אפשר לשתות קפה בנחת עד שמגיע האישור לעיסקה, והתורים, שלא נדע.
    סגור
  • 6.
    אני מעיד שחיכיתי רבע שעה
    אמיר 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לא צריך כותרות דרמטיות
    סגור
  • 5.
    עמידה בתור
    ירון 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ברמי לוי בת ים עומדים בתור יותר משעה קבוע בגלל חוסר קופאיות וזה לא שום תקלה
    סגור
  • 4.
    שופרסל
    יורם 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בזמן האחרון יש מחסור במוצרים מה של היה קודם
    סגור
  • 3.
    שירות גרוע
    יעל 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ביזיון לרשת שופרסל שמעסיקה עובדת אנטיפתית, עצבנית, כעסנית, חפה מכל מתן שירות, שחושבת שהיא עושה טובה למישהו בעצם זה שהיא בעבודה, בקולה הראשית! ביזיון אין דין ואין דיין ואף אחד מהחברה לא מודע להתנהגות המזויעה שלה כלפי הלקוחות.באים לשלם אצלה מוצר אחד והיא ישר זועפת שאין לה עודף ולמה לא הלכת לקופה. זה לא מקרה אחד תמיד זו ההתנהגות גסת הרוח שלה
    סגור
  • 2.
    מגיע למי שקונה ברשת הזאת
    רון 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שאחראית ליוקר המחיה בארץ. חמדנים
    סגור
  • 1.
    תקלה בתשלום בכרטיסי אשראי
    צרכן 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    גם בחצי חינם היתה תקלה כזו היום. יכלו לקבל רק מזומן
    סגור