כסף וצרכנות

מטורף: גילה תקלה בכספומט - ובזבז מיליונים

דן סונדר, ברמן אוסטרלי צעיר, הפך למיליונר ברגע אחרי שמצא  תקלה בכספומט שאפשרה לו למשוך מעל מיליון דולר אוסטרלי (כ-2,300,000 ש"ח) בלי מאמץ, אותם הוא בזבז בתוך ארבעה חודשים בלבד
מערכת ice | 
כספומט (צילום freepik)
דן סונדר, ברמן אוסטרלי צעיר, הפך למיליונר ברגע מבלי לעשות כלום. כמעט כלום. סונדר מצא תקלה בכספומט שאפשרה לו למשוך מעל מיליון דולר אוסטרלי (כ-2,300,000 ש"ח) בלי מאמץ, אותם הוא בזבז בתוך ארבעה חודשים בלבד.
הסיפור המדהים של סונדר מעובד כעת לסרט. אז מה הוא עשה עם הכסף אתם שואלים? הוא בזבז אותו ללא ספק על החיים הטובים באמת, כשכר בו מטוסים פרטיים ובזבז אותו על מסעדות יוקרה, זאת אחרי שגילה טריק שנתן לו גישה לכמות בלתי מוגבלת של כסף מזומן.
הסיפור המטורף הזה קרה ב-2011, כאשר אחרי בילוי שגרתי במלבורן עם חברים, הוא ניגש לכספומט שליד הבר כדי להוציא כסף. הוא שם לב שהמכונה ממנה הוא ניסה למשוך כסף מתנהגת מוזר, לא מראה לו את החשבון האמיתי שלו ומאפשרת לו למשוך כספים מעבר למגבלה שלו.
סונדר סיפר: "העברתי 200 דולרים מהחשבון שלי לחיסכון וקיבלתי הודעה ש'העסקה בוטלה. חשבתי שזה ממש מוזר, אז החלטתי לנסות למשוך 200 דולר מהחיסכון שלי כדי לראות מה יקרה. זה עבד. הלכתי לשתות בבר וחזרתי למכונה. הכנסתי שוב את כרטיס האשראי שלי והתחלתי לשחק עם המכונה. העברתי עוד 200 דולר וקיבלתי את הכסף. אחרי זה 500 דולר ואחרי זה 600 דולר, רק כדי לראות מה יקרה".
 
מסתבר שדן עלה על תקלה בכספומט, שלא מחובר לבנק ולאינטרנט בכלל בין השעות 1 ל-3 לפנות בוקר. מהר מאוד הוא הבין זאת וניצל את ההזדמנות: "ביום הראשון בזבזתי 2,000 דולר וביום השני העברתי 4,000 דולר לחשבון כדי לוודאי שאני לא נכנס למינוס. עשיתי את ההעברה בלילה ובלילה שלאחר מכן שוב. היתלתי במכונה". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה