כסף וצרכנות

הבן של אמיר פיי גוטמן הצטלם לקמפיין חורף בעלות 2 מיליון שקל

הבוקר צולמה קולקציית סתיו/חורף של 2023-2022 של מותג אופנת הילדים Noizz בכיכובם של רוי פרישר גוטמן ואנסטסיה אברבוך
מערכת ice | 
צילומים לקמפיין נויז (צילום שי יחזקאל)
הבוקר צולם קמפיין קולקציית סתיו/חורף 2022-2023 של מותג אופנת הילדים המוביל  NOIZZ, בכיכובם של רוי פרישר גוטמן ולצידו הילדה יפה אנסטסיה אברבוך שביחד מובילים את המותג מזה שנתיים. הצילומים עבור הקמפיין, שעלותו מוערכת בכ-2 מיליון שקלים, נערכו במגוון לוקיישנים בתל אביב.
הקונספט מאחורי הקמפיין הוא סביב יצירת ערכים למותג, תוך צילום סצנות אמיתיות מחיי היום-יום של הילדים והילדות עם הגישה הייחודית לבויז ולגירלז של נויז. לצד פרישמן גוטמן ואברבוך, הצטלמו גם הדיג'יי הצעיר בתולדות המדינה וטאלנט שכבר עשה כמה פרסומות ופרויקטים, טומי פרחי בן ה-9. את הקמפיין שעלותו מוערכת בכ- 2 מיליון שקלים מובילה חברת OG הפקות בבימויו של אופיר פרץ והוא צפוי לעלות בחודש הקרוב בפריסת מדיה רחבה הכוללת טלוויזיה, שלטי חוצות, דיגיטל ועיתונות כתובה.
רשת Noizz, שהיא חלק מקבוצת אור מאניה, היא רשת אופנה לילדים בגילאי 3-14 עם השפעה של טרנדים חזקים מהעולם. בגדי הילדים של NOIZZ כוללים טוטאל לוק מלא - החל מטי-שרטים, ג'ינסים, מכנסיים, ז'קטים, מחלקת ערב עשירה ועד לנעליים ואקססוריז מעוצבים. למותג יש אמירה אופנתית מובהקת בהשוואה למותגי אופנה אחרים הקיימים בשוק, הכוללת גזרות ועיצובים ייחודיים המעניקים לאאוטפיט מראה קול וטרנדי במיוחד. הרשת נפתחה במרץ 2017 ומונה כיום 36 חנויות ברחבי הארץ בקניונים ובמרכזי קניות מובילים. ביולי 2019 פתחה הרשת  חנויות מותג בארה"ב.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה